[Säljes] Wolfenstein Youngblood och Control

Medlem
[Säljes] Wolfenstein Youngblood och Control

Hej,

Med inspiration från fidde_k säljer även jag härmed de två spelkoderna som medföljde grafikkortsinköp.

Spelkoderna gäller Wolfenstein: Youngblood respektive Control (release i nästa vecka, 27/8) och priset är 150 kr för Wolfenstein (aktiveras via Bethesda Launcher) respektive 350 kr för Control (aktiveras via Epic Game Store) - alternativt 450 kr för bägge.

Spelkoderna skickas efter köp via PM här på FZ. Betalning sker föreslagsvis via Swish.

Vänliga hälsningar, och allt gott,

Alexander

Medlem

Hej igen,

En forumit inledde förhandlingar för tre veckor sedan, varmed vederbörande fick de två koderna skickade till sig, men betalning uteblev, och personen svarar inte på PM. På så vis vet jag inte om koderna är aktiverade och på så sätt förbrukade eller ej, men jag kan inte heller verifiera att de inte är aktiverade utan att förbruka dem själv.

På inrådan av min fru gör vi i stället så här: med ovanstående i beaktning så skriver vi koderna här nedan, och någon som är intresserad av endera spel är välkommen att testa om det fungerar att aktivera koderna, och meddela om det går eller ej här i tråden. Fungerar det så har du fått spelen gratis, om det inte fungerar så är jag tacksam för din hjälp att avgöra om vederbörande forumit spelat rent eller ej.

Tack på förhand,

Alexander

P.S. Om vederbörande forumit läser detta: du är inte utesluten från de nya spelreglerna, så om det varit så att du faktiskt aktiverat koderna och inte bara ignorerat mina meddelanden, så får du behålla dem utan hänsyn till förhandlat pris. Vi önskar också dig allt gott. D.S.

-----------------------------------------------------------

Control (aktiveras via Epic Games Store)
8YRJJ-5TQNA-B6EJU-KMM5E

Wolfenstein (aktiveras via Bethesda Launcher)
FXY9-4G7P-X32U-4QDC-Y88P

Moderator | Testpilot

@eriksson1993: Jag lyckades ta båda koderna! Danke.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Vad bra! Det gläder mig! Tack för att du gör FZ till en fin plats att besöka!

Moderator | Testpilot
Skrivet av eriksson1993:

@uberpwnage2.0: Vad bra! Det gläder mig! Tack för att du gör FZ till en fin plats att besöka!

Tack för de fina orden!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar