Se över 20 minuter gameplay från Witcher 3 på Switch

Skrivet av eld:

Vad är enligt dig den bästa bärbara hårdvaran att spela spel på under halvkilot?

Bärbart bryr jag mig inte om alls, jag vill ha en stationär högpresterande Nintendokonsoll där jag kan njuta av spelen som dom var tänkta att vara.

Medlem

[quote postid="3919628" userid="103506" name="Dalton Sleeper"]
Jag har inte inhandlat switch pga den kassa hårdvaran, lira Witcher 3 på 15 fps är inget för mej.
Men det är inte 15 fps. 30 fps enligt Digital Foundry och en enormt imponerande portering. Jag spelar på allt och under en längre tid absolut mest på Switch, så mycket bra spel!

Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Jag har inte inhandlat switch pga den kassa hårdvaran, lira Witcher 3 på 15 fps är inget för mej.

Suck!
Självaste Digital Foundry (som är larvigt pettiga och tjuriga över fram dips) är sjukt imponerade och säger spelet rullar rätt så smidiga 30.

Prova att ta reda på fakta nästa gång innan du postar ett pubertalt inlägg.
Bättre lycka nästa gång...
https://www.youtube.com/watch?v=QNcHI8mm9gI

Skrivet av lasselason:

[quote postid="3919628" userid="103506" name="Dalton Sleeper"]
Jag har inte inhandlat switch pga den kassa hårdvaran, lira Witcher 3 på 15 fps är inget för mej.
Men det är inte 15 fps. 30 fps enligt Digital Foundry och en enormt imponerande portering. Jag spelar på allt och under en längre tid absolut mest på Switch, så mycket bra spel!

Exakt.
Switch ihop med PS4 är den bästa konsloen som har gjorts sen Super Nintendo tiden.
Jag tyckte PS4 var den bästa konsolen som ägde allt och alla (tack vare deras exklusiva spel) med alla retro och indie spel.
Xbox har inte mycket o komma med exklusivitet.
Men när Nintendo släppte Switchen då fick PS4 en jävla match...den (PS4) står och samlar damm nu.
Spider-Man var: Been there, done that before (Alla PS3 och PS4 open-world spel).
Red Dead 2 var fruktansvärt tråkigt spel att spela. Väntade fucking 9 år på uppföljaren.
Vi fick EXAKT samma spel, INGET NY FÖRUTOM GRAFIK. Loot systemet är rakt åt helvete.
Days Gone...ytligare ett open-world spel i UBISOFT anda.

Ne..Switch med Nintendos spel sopar Sonys exklusiva titlar just nu enligt mig.
Fan om dom sabbar Last Of Us 2 Sony.
Annars har Switch alla retro/indie spel som Sony har, om inte mer tillomed. Kunna spela dessa bärtbart är bara win win.

Skrivet av JokerM6:

Suck!
Självaste Digital Foundry (som är larvigt pettiga och tjuriga över fram dips) är sjukt imponerade och säger spelet rullar rätt så smidiga 30.

Prova att ta reda på fakta nästa gång innan du postar ett pubertalt inlägg.
Bättre lycka nästa gång...
https://www.youtube.com/watch?v=QNcHI8mm9gI

Exakt.
Switch ihop med PS4 är den bästa konsloen som har gjorts sen Super Nintendo tiden.
Jag tyckte PS4 var den bästa konsolen som ägde allt och alla (tack vare deras exklusiva spel) med alla retro och indie spel.
Xbox har inte mycket o komma med exklusivitet.
Men när Nintendo släppte Switchen då fick PS4 en jävla match...den (PS4) står och samlar damm nu.
Spider-Man var: Been there, done that before (Alla PS3 och PS4 open-world spel).
Red Dead 2 var fruktansvärt tråkigt spel att spela. Väntade fucking 9 år på uppföljaren.
Vi fick EXAKT samma spel, INGET NY FÖRUTOM GRAFIK. Loot systemet är rakt åt helvete.
Days Gone...ytligare ett open-world spel i UBISOFT anda.

Ne..Switch med Nintendos spel sopar Sonys exklusiva titlar just nu enligt mig.
Fan om dom sabbar Last Of Us 2 Sony.
Annars har Switch alla retro/indie spel som Sony har, om inte mer tillomed. Kunna spela dessa bärtbart är bara win win.

Jag tyckte det tokhackade när de red in i stan och det är det jag går på, kan garantera att det inte var 30 fps där. Jag vill gärna ha en Nintendokonsoll och skulle gärna betala för det, men en handheld som man kan docka är inget för mej, sedan att de dör som flugor och handkontrollerna ger upp är ytterligare ett minus. Tog också ett bra tag innan de fick Zelda att flyta på sin egen konsoll. Hårdvaran är verkligen kass, men som du säger är den riktad till de på resande fot och då är batteritiden viktigare än prestanda.

Jag fick en PS4 när jag fyllde år för många år sedan, har inte använt den till annat än Viaplay, Netflix, HBO samt Amazon Prime. Laddningstiderna är horribla. Dock kanske det blir både en ny XBox samt PS5 när de kommer, där verkar de ha fixat de värsta flaskhalsarna.

Inaktiv

Mycket icke konstruktiv kritik mot Switch på forumet från folk som jag förmodar aldrig ens testat switch. Varför blir folk så arga av switch-nyheter? Märkligt fenomen...

Klockren konsol. Gör exakt det den är till för. Fyller den nischen perfekt.
Vill man ha maximal prestanda köper man en PC. Vill man ha det i konsolform köper man en Ps4P.

Jag har ingen xbox men jag går inte in i varje tråd om xbox och säger att det är skit.

Spelet ser hur bra ut som helst för vad det är. Förväntade inte mig PC-kvalitet när jag hörde witcher skulle komma till switch. Den som förväntade sig det är ju bara dum eller bara väldigt oinsatt.

Medlem
Skrivet av JokerM6:

Eh nej!
Nämn ett PSP/3DS spel som kommer upp i Zelda BOTW, Mario Odyssey, Mario Kart Deluxe, Smash Bros grafiska klass, bara för att nämna fyra Nintendo producerade spel.
Har du sett hur Smash ser ut på 3DS, jämför med Wii versionen bara haha. Sen kan du ta o jämföra med Switch versionen.
Nämn ett PSP/3DS spel som ser lika bra ut som det gamla Resident Evil 4...
Lycka till o få Mario Kart Deluxe rulla på 720p 60 fps på 3DS och PSP...ja just,dom konsolerna pallar ju inte ens den simpla upplösningen...
Du grabben är helt ute och cyklar med detta påstående...

Du får nog cykla tillbaka och läsa vad jag skrev.
Jag har aldrig påstått att 3ds/PSP spel ser bra ut jämfört med switch spel.

Om du kollar på switch i portabelt läge är det rättvist att jämföra mot tidigare bärbara enheter och inte tidigare stationära enheter.
Ska man jämföra switchen mot stationära konsoler som ps3 och xbox 360 ska man låta den vara i sitt dockade läge som ger bättre prestanda.

Jag klagar alltså inte på switchen utan jag "försvarade" den eftersom jag inte tyckte det var rättvist att använda switchens långsamma läge när man jämför mot stationära konsoler (som presterar skit om man drar ur sladden ur väggen ).

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Om du kollar på switch i portabelt läge är det rättvist att jämföra mot tidigare bärbara enheter och inte tidigare stationära enheter.
Ska man jämföra switchen mot stationära konsoler som ps3 och xbox 360 ska man låta den vara i sitt dockade läge som ger bättre prestanda.

Fast nej...Switch BÄRBART presterar bättre än vad de STATIONÄRA konsolerna PS3/360.
Missade du Dark Souls t.ex.
För att inte tala om jetmotorn (fläkten) i PS3.
Jag märkte av min fläkt på Switchen efter TVÅ fucking år. Och det var inte ens ljud, utan en liten vindbris från den.
Bara starta dessa konsoler PS3/PS4 är ett jävla jobb i sig. Uppdatering på uppdatering, menyerna (jag äger PS4 Pro) är sega som sirap och återigen den där fläkten i Pro....BROM BROM..och det är under vanlig Netflix användning eller FIFA menyn...kom igen för fan..

Vi kan ta samma exempel...hur många spel till PS3 ser ut som Mario Kart Deluxe (bärbart)? Vet du ens hur överdetaljerade Nintendo spelen är i vissa fall?

Medlem
Skrivet av JokerM6:

Fast nej...Switch BÄRBART presterar bättre än vad de STATIONÄRA konsolerna PS3/360.
Missade du Dark Souls t.ex.
För att inte tala om jetmotorn (fläkten) i PS3.
Jag märkte av min fläkt på Switchen efter TVÅ fucking år. Och det var inte ens ljud, utan en liten vindbris från den.
Bara starta dessa konsoler PS3/PS4 är ett jävla jobb i sig. Uppdatering på uppdatering, menyerna (jag äger PS4 Pro) är sega som sirap och återigen den där fläkten i Pro....BROM BROM..och det är under vanlig Netflix användning eller FIFA menyn...kom igen för fan..

Vi kan ta samma exempel...hur många spel till PS3 ser ut som Mario Kart Deluxe (bärbart)? Vet du ens hur överdetaljerade Nintendo spelen är i vissa fall?

Vad spelar det för roll om den är starkare än ps3 även i portabelt läge? Jämför du mot en stationär konsol så bör du kolla på prestandan switch ger i stationärt läge. Jämför du mot 3ds/psp bör du ta siffrorna den ger i portabelt.

Jag märkte av fläkten samma dag som jag köpte min switch och spelade mario odysse men ja den är tystare än min Ps3 är speciellt om man spelar spel från skiva.

Avstängd

Ser ju verkligen ut som att det flyter på bra, haha!

Avstängd

Ser riktigt fult ut. Precis som Skyrim gjorde på Switch. Ett hån att spela dessa titlar på en liten kass handheld.

Medlem
Skrivet av JokerM6:

återigen den där fläkten i Pro....BROM BROM..och det är under vanlig Netflix användning eller FIFA menyn...kom igen för fan.

Vad tråkigt för dig. Jag har nyare versionen av PS4 Pro, där man knappt hör fläkten alls så lider inte av dessa problem som du beskriver

12
Skriv svar