Recension – The Dark Pictures Anthology: Man of Medan

Robot
Recension – The Dark Pictures Anthology: Man of Medan

Svag start för Supermassives skräckserie.

#man-of-medan


Medlem

Synd, de har släppt en del sämre spel sen de först gjorde Until Dawn.

Hoppas bara de säljer nog för att täcka kostnaderna av nästa spel (Until Dawn 2?) och att inte studion tvingas läggas ner...

Medlem

Skönt, tack fz, sparade 300 kr


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Skönt, tack fz, sparade 600 kr

300 kr* fick det själv för 220 kr. Kommer ju en day1 patch som tur är. Kan tänka mig det är roligt sina få timmar med en polare. Skönt få spela nåt annat en sväng istället för det gamla vanliga 😊

Medlem
Skrivet av jocksson:

300 kr* fick det själv för 220 kr. Kommer ju en day1 patch som tur är. Kan tänka mig det är roligt sina få timmar med en polare. Skönt få spela nåt annat en sväng istället för det gamla vanliga 😊

Ändrade nu, har för många bokningar


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Låter som om Novaruptas Ourang Medan drar det längre strået gällande att skapa mörker och obehag!

https://open.spotify.com/track/5mHZ02O3wdxkWo3NPSkD00?si=5I3x...

Medlem

Synd. Hade halvhöga förhoppningar efter Until Dawn.

Medlem

va, aldrig hört talas om detta spel


signatur

//monster

Avstängd

Jag såg reklam om det på PS-store och var sugen på att köpa det. Men tack för denna recension så jag inte behöver spendera pengar på det.


signatur

PS5 och inget annat.

Redaktör

Pc-versionen fick en 23 GB liten patch i dag, dessvärre utan changelog så jag vet inte vad den fixar. Men day 1-patchen ska enligt utgivaren åtgärda en mängd saker.


signatur

Givet köp ändå

Medlem

tänkte på det där med 2player, såg intressant ut så är sugen å testa för den saken skull.

Medlem

Trodde det var exklusivt till PS4, var en positiv överraskning när det dök upp i Steam. Blir nog ett köp.

Medlem

Spelade igenom det här ikväll med en polare i online co-op och vi hade super kul. Till skillnad från tröttsamma telltales spel så får man spela i supermassives interaktiva spel.
Vi hade kul och det var fräckt hur de i långa stunder delade upp oss så vi spelade på tu man hand och inte hade en aning om vad den andra råkade ut för osv.
Var lite kort men med tanke på priset så kändes det ändå värt pengarna.

Kan inte tänka mig att det är vidare roligt och köra själv dock men i co-op blev det riktigt bra och jag kan inte stressa nog i att när man kör online co-op läget så ha ingen chat igång utan spela spelet tillsammans utan chat så får ni säkerligen en rätt häftig upplevelse när ni börjar lista ut vad som försigår osv.
Det är otroligt vilket arbete man lagt ned på det här spelet i hur mkt vinklar och utvecklingar det kan ta.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av solidq:

tänkte på det där med 2player, såg intressant ut så är sugen å testa för den saken skull.

Det var det läget jag o min vän spelade och vi hade svinkul. Märks de fått idén till detta läge från fares spel a way out.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar