Recension – Gears 5

Varför ska det vara 1 minut vote mellan rundorna? Stör mig som fan att behöva sitta i lobby med timers hela tiden... vem tar 1 minut på sig att välja mellan 3 banor liksom

Medlem

Kör spelet på xbox one x. Riktigt bra kampanj. Betydligt starkare än 4an. Bra flyt också fast har fått starta om spelet 2 ggr efter krascher.
Har kommit till act 3. Har faktiskt svårt att slita mig ifrån det

Medlem

Spelet har lite problem och The Coalition har jobb kvar. Men det kommer lösa sig. Jag gissar på PC marknaden kan vara boven i det hela. Alltså det finns ju bra mycket mera setups av datorer en Xbox one's. Och alla ska kunna spela det plus spela tillsammans. Är det någon som vet om man kan klicka bort att spela mot PC i multiplayer?

Medlem

Lär blir en day one patch när det släpps officiellt.

Skrivet av Freeman79a:

Spelet har lite problem och The Coalition har jobb kvar. Men det kommer lösa sig. Jag gissar på PC marknaden kan vara boven i det hela. Alltså det finns ju bra mycket mera setups av datorer en Xbox one's. Och alla ska kunna spela det plus spela tillsammans. Är det någon som vet om man kan klicka bort att spela mot PC i multiplayer?

Japp.

"f you have concerns about the advantage a mouse-and-keyboard user might have over someone on a controller, The Coalition hasn't forgotten about you. Xbox players can opt to disable cross-play with other platforms for ranked versus matches."

Medlem

Meeh

Inaktiv

Dra åt hel.. 700 spänn?!

..på rea kanske för att köra igenom co-op läget.

Medlem

@Turbodog: Du kan skaffa Xbox Gamepass Ultimate, 20 kr för 2 månader, då hinner du gott spela igenom det på PC och säga upp prenumerationen när du är klar.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Inaktiv
Skrivet av Belfry:

@Turbodog: Du kan skaffa Xbox Gamepass Ultimate, 20 kr för 2 månader, då hinner du gott spela igenom det på PC och säga upp prenumerationen när du är klar.

Åhåå, tack för infon!

Medlem

Lite buggar kvar. Jag dog men inte kompisen som fick film sekvens. Sedan vit skärm. Med spelets ljud. Kunde inte Load Last Checkpoint. Fick starta om hela kapitlet. Act 3 sista kapitlet.

Medlem

Ljud buggar. Hur i det stora fina helvetet har detta gått igenom QC?

12
Skriv svar