Vad gör ni nu?
Jobbar! Eller ja... Har rast nu och då har man lite tid över att kolla in vad som händer här på FZ
Jonnar hemma och väntar på en reparatör som ska "byta kretskort" i mitt kylskåp...
ahh, kretskortet.. Det är ju lite som hjärtat i moderkortet i hårddisken i kylskåpet
Äter en macka? Tänker på något speciellt? Bygger du något?
Vad gör du nu?
Jag sitter på jobbet och får snart gå hem! Funderar på vilket svärd jag ska använda i Elden ring, samt frågar jag mig varför jag inte får sålt på några utav mina dataprylar jag säljer. Varför jag blev reaktiv när tjejen längtar efter att få köpa mamma kläder om 1år och min respons var "om ett år ja".
Funderar på hur jag skall stänga av min bil samtidigt som man bollar med en presentation till VD och ledningsgruppen som kommer på besök från Stockholm till Skåneland
Stänga av din bil? Med nyckeln, power off eller avregistrera?
Dricker O'boy med kanelbullar och har suttit en kort stund idag och försökt parsa ett framework för att skapa en lättförståelig bild över vad händelser betyder, vilket för analytiker tar för mycket tid och energi och bygger upp frustration. Men nu blir det Cyberpunk 2077 resten av dagen.
Funderar på om man skall flexa en timme idag.. och gå och måla warhammer eller kämpa på en timme till och inte måla warhammer.. #struggles
Kollar på CohhCarnage på Twitch och inväntar releasen av V Rising som har blivit delayad.
Stänga av din bil? Med nyckeln, power off eller avregistrera?
Dricker O'boy med kanelbullar och har suttit en kort stund idag och försökt parsa ett framework för att skapa en lättförståelig bild över vad händelser betyder, vilket för analytiker tar för mycket tid och energi och bygger upp frustration. Men nu blir det Cyberpunk 2077 resten av dagen.
Har en med knapp, keyless go…men knappen reagerar inte som den ska då växelspaken inte funkar hyvens i värme med ett relä (felet är i växelspaksgrejset). Men får hitta del på ebay och fixa störigt bara att man har en bil som man inte kan stänga av. Roliga e att man byggt bilar i 100år typ sen byggs en bil man inte kan stänga av är en Mazda förövrigt men vet att BMW har de felet också på en del automater.
Har påbörjat min 3:e och sista(?) karaktär i Cyberpunk 2077, kör på Very Hard difficulty och medans det är lättare att ta skada, så är AIn inte mycket bättre. Det där med att "du måste äta och vara taktisk" vet jag inte... tycker att det går segare att levla, troligtvis bara för att det tar längre att köra ett NCPD eller gig mission.
Kör tydligen en uppesittarkväll framför datorn.
Lyssnar på musik på spotify.
På fredag är det nytt avsnitt på neue these säsong 3, väntar lite på det. https://www.youtube.com/watch?v=1AM3ma0qrEk Det är rymdkrig anime, 2 sidor, monarki vs demokrater.
Söndagar är det "The man who fell to earth" https://www.youtube.com/watch?v=DBafeHPFJEM
I övrigt är det leda/slå dank som gäller. Inget spel som lockar. Var förväntansfull på det nya Dune spelet men det rann ut i sanden.
Sitter på dass på jobbet. Få betalt för att bajsa med andra ord.
Boss makes a dollar
I make a dime
That's why I poop
on company time
Sitter på hovet och kollar på dota 2 Majorn.
59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund