Vad gör ni nu?

Medlem

Kaffe samt skithuset.

Medlem

Lämnade äntligen in min kandidatuppsats igår. Var några år sen jag gick i skolbänken men tog aldrig ut min examen. Jobb och familj kom i mellan. Men i början av året tog jag tag i mig själv och bestämde att det är nu eller aldrig!

7 månader senare sitter jag här i något slags dagen efter limbo:"är det tillräckligt bra?" "Vad kommer lärarna ge för kommentarer?" "Har jag glömt något?!"

Första helt lediga helgen det här året. Är en väldigt märklig känsla att inte ha något att göra. Ska nog gå på en promenad i solskenet och köpa mig en glass.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Verkligen inget tivoli. Det jobbigaste är nog att hur mycket jag än försöker så biter inget. Började gymma i slutet på Maj i kombination med löpträning, promenader, bättre matvanor och att fixa till mina rutiner i stort. Kroppen mår bättre, men psykiskt har inget mycket hänt sedan dess. Det är en rätt så kort period ändå, men känner inte att jag ens blivit 0.1% bättre.

Det med mycket annat jag prövat såsom att träffa mer folk då jag jobbar hemma länge hjälper bara inte. Och jag har börjat komma till en punkt nu där jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Om jag bara ska fortsätta och hoppas det blir bättre, men frågan är ju hur länge man orkar stå ut. Att bara gå runt och må dåligt, att inte riktigt veta varför och hur man bekämpar problemet är verkligen inte kul.

Smäll i dig en fet kebab och häll i dig en eller två starköl, jag tror du mår dåligt av dina nya matvanor. Belöna dig själv mer, kroppen cravear sånt ibland 🤗😉

Moderator | Testpilot
Skrivet av Beerceptulus:

Smäll i dig en fet kebab och häll i dig en eller två starköl, jag tror du mår dåligt av dina nya matvanor. Belöna dig själv mer, kroppen cravear sånt ibland 🤗😉

Det gör jag verkligen inte, men tack för försöket

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skriv svar