Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Nja, är nog inte helt fel gissat då en vän jag vistats med precis återhämtat sig från, håll i dig, covid.

Och ingen annan i din närhet har varit sjuk på nåt annat sätt, eller vistas där någon annan varit sjuk på nåt sätt, antar jag 🙄

Medlem
Skrivet av Loxus:

Och ingen annan i din närhet har varit sjuk på nåt annat sätt, eller vistas där någon annan varit sjuk på nåt sätt, antar jag 🙄

Jag jobbar hemifrån och träffar sällan andra.
Säger inte att det är covid men det är något mer troligt när någon i min närhet haft det när vi träffats än att jag åkt på något random från någon annan.

Medlem

Sitter och patchar spel på Steam och glor samtidigt på CSI Miami.

Funderar på jul.tok sjuk fortfarande . Blir nog ingen jul


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Funderar på jul.tok sjuk fortfarande . Blir nog ingen jul

Fan vad tråkigt. Krya på dig! ❤️

För övrigt såg jag nyligen Into the Spider-verse. Och jäklar vad bra den var. Grymt bra animering och ljud/musik, bra karaktärer och rolig humor. Klockren.

Nu vill jag se mer av något liknande men har ingen aning om vad det skulle kunna vara. Uppföljaren ska komma 2023 men det hjälper inte mig nu...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Funderar på jul.tok sjuk fortfarande . Blir nog ingen jul

Samma här. Har redan ställt in allt.

Medlem

Sitter och ojjar mig av mätthet och trötthet... för mycket mat, choklad och Julmust/Cola.

Medlem

Försökte spela Death Stranding, men det var så många flummigheter, oförklarade händelser och årslånga video sekvenser så jag orkade fan inte mer. Bara satt och undrade när jag fick spela spelet, och till slut började en bäbis skrika och då fick jag nog.

Avinstallation och goodbye.

Medlem

Sitter och laddar bilen på en mack utanför Kongsberg i Norge. Isregn är det också så körningen hem blir spännande! Hade hellre suttit hemma och gameat bredvid spisen men men plikten kallade!

Medlem

Har varit ledig en vecka nu och klockan är 7:30 men för mig som vänt på dygnet och inte har något att passa i hela världen är klockan säkert 21 på kvällen. Tittar på ett Youtube klipp på 6 timmar. Atheist xmas call in stream. Har tittat på 1.30 och först nu så ser jag att videon är 7 år(hade fel 7 timmar stod det förklarar en del)gammal. Hur som väldigt trevligt. Ska försöka sticka ut snart och göra något och kanske köpa en pizza på hemvägen. Annars så spelar jag Apex the witcher(nya ps5 versionen) Monster hunter world Deep rock Dayz och lite passade Miles Morales. Ser fram emot Monster hunter Rise på ps5an och mycket annat Res4-8psvr2 och psvr2 och Dead space nästa år!

Slappar i soffan


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Sjukare vidare och funderar på om det finns någon bra anime att följa


signatur

New life, New hope

Medlem

Vaknade just, ska försöka komma iväg till butiken innan de stänger, men vill se klart på "The Rain" på Netflix.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Sjukare vidare och funderar på om det finns någon bra anime att följa

Har du sett Chainsaw man?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skrivet av Freakon:

Har du sett Chainsaw man?

Kollar lite på det typ 2 avsnitt .känns väldigt mycket som alla andra anime


signatur

New life, New hope

Skribent

Kikar på Summoning Salts senaste på Youtube.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Kollar lite på det typ 2 avsnitt .känns väldigt mycket som alla andra anime

Jag har också sett några avsnitt. Gillade första asvnkgdtp, men har inte fastnat ännu. Det är så många som hyllar den så ska ge några avsnitt till.

Antar att du har sett Death note?

Vad hade du annars rekommenderat?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sitter å lyssnar på ett samtal om att anmäla en läkare som skriver ut fula sjukskrivningar på personal

Medlem

Har suttit och slösurfat en timma och funderar på att komma iväg till nån affär för att köpa en smörgåstårta till kvällen. Har smällt nästan hela nätterna här i 2 dagar redan, folk är sugna på fyrverkerier.

Medlem

Försöker googla ett bra såsrecept till ryggbiffen men eftersom jag inte ens har öppnat skafferiet för att kolla vad jag har hemma så är utgångläget inte optimalt. Kanske ska börja i rätt ände.

Medlem

Spelar Cyberpunk och slog över från Very hard till Easy, kändes nästan som om jag var odödlig. Kunde springa genom uppdrag och slå ut allt medans jag sprang. Och det utan skillpoints/attributes eller någon märkvärd utrustning/implantat.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Spelar Cyberpunk och slog över från Very hard till Easy, kändes nästan som om jag var odödlig. Kunde springa genom uppdrag och slå ut allt medans jag sprang. Och det utan skillpoints/attributes eller någon märkvärd utrustning/implantat.

Fan vad du nöter Cyberpunk.

Har spelat igenom det två gånger. Ena gången kom jag in i det ordentligt, det kändes som det bästa jag någonsin har upplevt. Detta var under ett uppdrag där jag försökte mig på att smyga fram men misslyckades och hela helvetet bröt lös. I ren desperation så upptäckte jag att jag var utrustad med en hagelsprakare och vid användandet av denna så kände jag mig riktigt mäktig. Kroppsdelar flög och blodet sprutade.

Tyvärr har jag ännu inte upplevt samma känsla igen, trots över 100 timmar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Prokrastierar på jobbet då jag egentligen behöver gå ut och göra en inspektion, men snön sätter stopp för det... nu återstår bara frågan hur man ska ta sig hem?


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Söker efter motivation att komma igång med arbetet igen efter lunchpausen. Drygt projekt som inte lockar öht.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Moderator | Testpilot

Just nu sitter jag och är otroligt nöjd över mitt köp av keps med Pettson & Findus tema. Går att köpa här


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Sambon fick rusa till jobbet så jag blev sittandes i någon degel(?) i Horizon Forbidden West...Har själv varken spelat Zero Dawn eller detta, men satana så snyggt det är...Nu är jag dock klar där så nu blir det Xenoblade resten av eftermiddagen/kvällen.

C64
Medlem

Köpte en massa spel på Steam rean Så mycket godis det finns för en femma om man orkar bläddra i en timme eller mer

Medlem
Skrivet av Freakon:

Fan vad du nöter Cyberpunk.

Har spelat igenom det två gånger. Ena gången kom jag in i det ordentligt, det kändes som det bästa jag någonsin har upplevt. Detta var under ett uppdrag där jag försökte mig på att smyga fram men misslyckades och hela helvetet bröt lös. I ren desperation så upptäckte jag att jag var utrustad med en hagelsprakare och vid användandet av denna så kände jag mig riktigt mäktig. Kroppsdelar flög och blodet sprutade.

Tyvärr har jag ännu inte upplevt samma känsla igen, trots över 100 timmar.

Tar bara 10-15 timmar att ta sig till level 50, slår i taket med 50 Street Cred ungefär vid level 25-30.

Brukar köra med pistol, shotgun och automat/sniperrifle om jag inte kör någon melee build. Håller på att spela en ospeckad karaktär (rätt utmanande) nu som jag ska göra en separat save för så jag kan ladda in den och testa olika builds. Startade innan nyår och är redan level 42 och springer runt och shoppar inplantat för just den sparfilens skull.

Hittar i Night City som om jag vore född där, skulle vilja bo där, givet att Colan är god och kyckling smakar bra (något som Takemura-san inte håller med om: "Ask the people below")

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Tar bara 10-15 timmar att ta sig till level 50, slår i taket med 50 Street Cred ungefär vid level 25-30.

Brukar köra med pistol, shotgun och automat/sniperrifle om jag inte kör någon melee build. Håller på att spela en ospeckad karaktär (rätt utmanande) nu som jag ska göra en separat save för så jag kan ladda in den och testa olika builds. Startade innan nyår och är redan level 42 och springer runt och shoppar inplantat för just den sparfilens skull.

Hittar i Night City som om jag vore född där, skulle vilja bo där, givet att Colan är god och kyckling smakar bra (något som Takemura-san inte håller med om: "Ask the people below")

Härligt att läsa. Underbart när man kan leva sig in så i en värld.

Du får mig sugen på att köra ett varv till. Påbörjade en karaktär med fokus på hacking, men kom av mig. Kanske ska köra vidare på den.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kör Sekiro, utmaningen i Elden Ring mättade inte mig tillräckligt.

Det är en annan upplevelse, men fasen vad bra det är hittills. Svårt som tusan och höga krav på tålamod och timing. När man blir riktig kompis med stridssystemet så kommer man förmodligen att känna sig som Gud.

Härligt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skriv svar