Spela skäggiga Deep Rock Galactic gratis i helgen

Robot
Spela skäggiga Deep Rock Galactic gratis i helgen

Dvärgar, ansikshår och djup grottor - se vår stream av spelet innan du drar igång.

#deep-rock-galactic, #gratishelg


Gnällkuk

Alltså, är det inte ganska otajmat att släppa gratishelg samma dag som BL3 släpps? Påminner mig dock att jag kanske ska testa det snart igen. Köpte det för drygt ett år sedan men blev inte så mycket spelande, det var kul i små doser men var kraftigt överhypat enligt mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Deep Rock Galactic är riktigt lajbans om man hittar en bra grupp att lira med. Har inte spelat på flera månader, så de har säkert finslipat det lite extra vid det här laget.

Rekommenderas varmt om man inte planerar att lira Gears 5, Greedfall eller Borderlands 3 i helgen.

1
Skriv svar