I Rebel Inc är det uppror och inte virus som ska hanteras

Robot
I Rebel Inc är det uppror och inte virus som ska hanteras

Tematisk uppföljare till Plague Inc kommer till pc under oktober.

#early-access, #oktober, #plague-inc, #rebel-inc, #trailer

Medlem

Kul. Plague Inc var mycket underhållande på telefonen.

Medlem

Oh? Visste inte ens om att det fanns till iOS/Android. Här blir att ladda ned och inta soffposition ikväll känner jag!

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Oh? Visste inte ens om att det fanns till iOS/Android. Här blir att ladda ned och inta soffposition ikväll känner jag!

Både Plague och Rebel Inc. finns till mobilen Jag har dock inte provat Rebel än.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Både Plague och Rebel Inc. finns till mobilen Jag har dock inte provat Rebel än.

Jo, plague hade jag på telefonen när det kom och spelade en hel del. Hade dock helt missat att spelet fått en uppföljare, vilket är lite märkligt med tanke på att förra spelet var en sån hit och att jag gillade det skarpt. Jag köpte precis spelet på Appstore, blir att testa ikväll

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem

Aw, om ändå det kunde komma ett realistiskt tactical RTS med sånahär features.
Typ spela som US Army med uppdrag att stabilisera en region i Syrien eller dylikt.
Inte all out war då med 400 tanks och helikoptrar som blockerar solen alltså. Tänker mest 'show presence' med patruller, hearts and minds, prata med village elders, leverera mat/vatten, fortifiera rätt platser och försvara mot/jaga bort insurgent-celler.

Ryzen9 3900X - RTX 2080 Super

1
Skriv svar