Nintendo Switch Lite

Medlem
Nintendo Switch Lite

Hej, jag har funderat på att införskaffa en Nintendo switch lite, har funderat ett tag på att köpa en switch men vet att jag inte kommer sitta så mycket framför tvn och köra. Därför tror jag Switch lite skulle passa mig bättre, så ni som äger Switch lite vad är era erfarenheter?

Medlem

Jag har haft min sen sommaren 2017. Spelade till en början en del på tv, främst när jag körde BOTW. Men efter det har jag nästan uteslutande kört den handhållen utom när jag spelat Mario med frugan

Medlem

Jag spelar nästan enbart handhållen. Det enda jag hellre körde på teven var Mario Kart. Fast en Switch Lite hade nog ändå inte passat mig. Jag gillar att hålla på och byta färger på joyconsen nämligen och jag gillar den stora skärmen på original-Switchen. Switch Lite må bara ha en lite mindre skärm men mindre är mindre liksom.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Mina syskonsöner har Switch och kör oftast kopplat till stor skärm. Men jag tror det skulle vara mins lika nöjda med en lite.


signatur

Just me enjoying life

Medlem

Grabben har en ”lite” sedan release. Jag tycker den har rätt tyngd. Den vanliga switch är alldeles för tung enligt mig. Känns klumpig.
Köpte till ett grepp som gör att ”lite” känns ännu bättre i handen. Kan tilläggas att jag har grepp till alla mina handhållna konsoler så som ps vita och n3dsxl.

Jag brukar vara allergisk mot skärmskydd med detta hårda är helt klockrent

https://www.24.se/ljud-bild-foto/tv-spelstillbehor/nintendo-s...

Relik 📜

Jag och @loevet snackade lite Lite för några veckor sedan.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Skulle tagit vanlig switch.
Switch lite känns som en sån där onödig pryl om den nu inte skulle vara betydligt billigare.
Ibland har det hänt man kopplat lös joyconsen och kört 2. Går inte med switch lite


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

jbx
Medlem

Jag har båda, köpte en lite då jag endast spelar bärbart. Är nöjd med den, får inte domningar i händerna som jag fick av vanliga Switch.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Jag skulle inte byta min Switch mot en lite. Många av spelen jag gillar - Smash, Astral Chain osv - gör sig bättre på tv. Möjligtvis för att den har ett styrkors då, vilket Tetris, the Messenger och Celeste som alla är bra handhållna skulle tjäna på.

1
Skriv svar