Snart i Battlefield 5 – Wake Island och Iwo Jima
Svinfet trailer visar nyheterna i War in the Pacific.
#battlefield-1942, #battlefield-v, #dice, #releaselistan
väldigt trevligt med dom två kartorna..
Är det nån som vet när rental servers kommer? läste nåt att det skulle komma ofter sommaren, vore trevligt med det så där finns fler custom servers som i dom gamla bf
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Det är ju en sån här trailer som hade fått folk att både förboka och köpa en ny dator! NU känner jag för första gången ett riktigt sug att testa BFV för första gången! Blir Origin Premiere nu, flertalet spelet släppta eller strax ute nu inom en månad-ish
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Vilken trailer! Jag kommer absolut att plocka upp spelet igen och spela lite med grabbarna.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Det här ser och verkar som ett BF ska vara. Låt allt se ut som såhär, ta bort det som inte ser ut som WWII såsom proteser och kvinnor i frontlinjen.
Detta kan vara ett köp då spelet är komplett, och förhoppningsvis så som jag vill att det ska vara. Testade spelet ett tag under en vecka och det var väldigt ljummet. Det fanns gott om potential. Grafik, ljud och gameplay kan jag inte klaga på.
Är BFV något att hänga i granen? Värt att införskaffa?
Nostalgitripp hur eller hur av trailern. Dessa banor var favoriterna i BF1942.
Äntligen verkar den riktiga WW2 känslan komma tillbaka
too little, too late.
BF är dött.
Men jag såg inga tjejer i trailern!? Är det inte inne längre?
Kina sa nej.
too little, too late.
BF är dött.
Säger vem? Du?