Fler förseningar - Ubisoft skjuter fram Watch Dogs: Legion och Gods & Monsters

Robot
Fler förseningar - Ubisoft skjuter fram Watch Dogs: Legion och Gods & Monsters

Ubisoft efter att Sony sköt fram en titel: håll mitt rödvinsglas.

#gods-and-monsters, #rainbow-six-quarantine, #watch-dogs-legion


Releasehästryttare

Herregud va många AAA titlar som skjuts fram, kanske några företag har förstått att det inte är moraliskt rätt att köra crunch innan release ? (prob not)

Medlem

Undra varför Quarentine tar så lång tid? När redan grunden för spelet finns och "läget" redan funnits en gång ute?

Medlem

...mer titlar till next gen launch🎉

Medlem

börjar bli löjligt detta.. släpps det ens nåt vettigt spel i år förutom red dead till pc?

Skrivet av SWEBarb:

börjar bli löjligt detta.. släpps det ens nåt vettigt spel i år förutom red dead till pc?

Disco Elysium letade sig ju ut bara för någon vecka sedan. Redan klar?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Bra att spelare börjar rösta med plånböckerna. Ger de ut buggiga/halvdanna spel eller försöker mjölka spelare med köp hit och köp dit på redan fullbetalda spel är det skönt att de får en känga.

Gen
Medlem

"Watch: ... Dogs Legion" Antar att det borde vart Watch_Dogs : Legion?

Skrivet av SWEBarb:

börjar bli löjligt detta.. släpps det ens nåt vettigt spel i år förutom red dead till pc?

Outer Worlds verkar grymt.

Medlem

Positivt att fler studios inser att de hellre bör skjuta fram spelet än släppa de halvgjort. Men verkar blivit trend nu för kommande spel, bör man vara orolig för övriga? Cyberpunk?

Medlem

Jag tror Ubisoft fick sig ett rejält uppvaknande efter mottagandet av Breakpoint för ett par veckor sedan. Deras aktie har halverats sedan de släppte AC: Odyssey och de skulle ligga riktigt pyrt till om även dessa spel floppade, speciellt när Division 2 inte blev den kassako de hade räknat med.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Neeeeeeej. Detta så jag fram emot så mycket. Perkele... Såg även fram emot den kommande våren 2020 som nu har försenats med flera tunga spel. Först Vampire: Bloodlines 2, The Last Of Us 2 och nu Watch Dogs 3. Hoppas för guds skull inte CyberPunk 2077 och Dying Light 2 blir försenade de också. Visst vill man ha färdiga spel eller spel med så få buggar som möjligt, men jäklar vad besviken jag är ändå..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar