The Mandalorian trailer släppt och releasedatum!

Medlem
The Mandalorian trailer släppt och releasedatum!

Nu har dom släppt en ny trailer till The Mandalorian och bekräftat att serien släpps 12 november på Disney+!
Förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan denna tjänst släpps i Sverige så man kan kolla på serien.
Även om jag är besviken på Episode 8 så gillade jag rogue one så jag hoppas på det bästa.

Fragtjuv

Jag tycker att den ser intressant ut så det blir att slå till på Disney+ när det väl kommer. Man vågar kanske hoppas på några veckor eller en månad gratis?


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Verkar bra, gillar den nya lite mer mörka tonen Disney har gett Star Wars.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Vill fortfarande veta den exakta anledning till varför vi i Sverige måste vänta till någon gång i 2020 innan vi kan se serien. :/

Medlem

Äh, palla vänta till 2020. Blir att ladda ner när det är tillgängligt.

Medlem

Meh.

Ser snyggt ut, men inget jag blir hypad över.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fezk:

Meh.

Ser snyggt ut, men inget jag blir hypad över.

Klandrar dig inte med tanke på hur svag hela den senaste trilogin varit, samt diverse spin-offs. Man får helt enkelt gå in med så lite hype som möjligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Finns någon chans för oss svenskar att streama denna pärla? Eller måste jag vänta till Disney+ lanseras här? Nerladdning hade kanske vart ett alternativ, men saknar dator.

Medlem

Sett avsnittet och jag var nöjd med det. Viss slapstick som inte passade men det är väl så när all kultur ska passa kidsen.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Jag tyckte produktionskvaliten var otroligt hög för at vara en tv-serie.

Medlem

Wow, vilket avsnitt! Hög kvalitet.

Medlem

Tips för hur man kan se det redan nu?

Avstängd
Skrivet av Zerox_no1:

Wow, vilket avsnitt! Hög kvalitet.

Starkt medhåll! Äntligen höll det sig till en intressant Star Wars-värld och perspektiv (prisjägarens) utan massa humortrams (humorn var low-key istället) och annat som annars brukar vara på en films eller series bekostnad.

Det kändes tamme tusanimig som om jag tittade på något som påminner mycket om första Star Wars-triologin, fast lite mer moderniserat. Äntligen en tidig julklapp för mig som ser på extremt få "otecknade" TV-serier.

Medlem
Skrivet av AplAy:

Starkt medhåll! Äntligen höll det sig till en intressant Star Wars-värld och perspektiv (prisjägarens) utan massa humortrams (humorn var low-key istället) och annat som annars brukar vara på en films eller series bekostnad.

Det kändes tamme tusanimig som om jag tittade på något som påminner mycket om första Star Wars-triologin, fast lite mer moderniserat. Äntligen en tidig julklapp för mig som ser på extremt få "otecknade" TV-serier.

Jag håller med dig, bra skrivet!

Medlem

Avsnitt 5 och serien fortsätter leverera. Vilken jääävla cliffhanger! Kan det vara... ?

Medlem

@HallonTreo:

Du kan inte skriva sådär när jag tittar ikapp på andra serier för att förbereda mig inför crossovern för Arrowverse...!
Får nog ta Mandalorian efter det avsnittet av Supergirl som jag kikar på


signatur

Halo kompis!

Avstängd
Skrivet av Bussovic:

@HallonTreo:

Du kan inte skriva sådär när jag tittar ikapp på andra serier för att förbereda mig inför crossovern för Arrowverse...!
Får nog ta Mandalorian efter det avsnittet av Supergirl som jag kikar på

Här har du en av de bästa Star Wars-serierna sedan de 3 första filmerna och du tittar på SUPERGIRL. Vem har tvingat dig att titta på det?

Medlem

@AplAy:
HAHA på söndag börjar årets (och delvis nästa års) crossover i Arrowverse så jag behöver komma ikapp på tv-serierna jag inte tittat alla avsnitt på än så länge!


signatur

Halo kompis!

Releasehästryttare

@Bussovic:

Skrivet av HallonTreo:

Avsnitt 5 och serien fortsätter leverera. Vilken jääävla cliffhanger! Kan det vara... ?

Jar Jar binks som man såg vid slutet?!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Jar Jar binks som man såg vid slutet?!

Haha! Exakt honom jag tänkte på ja

Medlem
Skrivet av Bussovic:

@HallonTreo:

Du kan inte skriva sådär när jag tittar ikapp på andra serier för att förbereda mig inför crossovern för Arrowverse...!
Får nog ta Mandalorian efter det avsnittet av Supergirl som jag kikar på

Tittar man på supergirl förtjänar man inte att se på The Mandalorian! Sorry not sorry! 😘

Medlem
Skrivet av Haddock:

Tips för hur man kan se det redan nu?

Var en gangster och ladda ner! Kommer FBI så har denna konversation aldrig hänt. Ok?


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Gandy:

Var en gangster och ladda ner! Kommer FBI så har denna konversation aldrig hänt. Ok?

Lär ju bli rapporterad för detta. Blev ett jävla liv i Joker-tråden när det diskuterades olagligheter

Fragtjuv

Jag tycker att Mandalorian varit väldeligt bra hittills. Fantastisk känsla i serien.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

@HallonTreo:

Well that cliffhanger var inte att leka med!

För att inte tala om alla cliffhangers i Flash, Arrow, Supergirl och nu även Batwoman som jag precis avslutade så att jag är redo crossovern


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Bussovic:

@HallonTreo:
För att inte tala om alla cliffhangers i Flash, Arrow, Supergirl och nu även Batwoman som jag precis avslutade så att jag är redo crossovern

Inga kommentarer

Medlem

Någon annan som har tänkt på att ett avsnitt kommer ut samma dag som Rise of skywalker har premiär i Sverige? I USA så har den tydligen premiär på fredag 20/12 men för oss i Sverige är det 18/12, samma dag så kommer ett nytt avsnitt av Mandalorian ut.

Undrar om det kommer vara något samband eller easter egg i rise of skywalker till serien?

Skrivet av Avedagreat:

Någon annan som har tänkt på att ett avsnitt kommer ut samma dag som Rise of skywalker har premiär i Sverige? I USA så har den tydligen premiär på fredag 20/12 men för oss i Sverige är det 18/12, samma dag så kommer ett nytt avsnitt av Mandalorian ut.

Undrar om det kommer vara något samband eller easter egg i rise of skywalker till serien?

Du menar att de tänkt ut ett easter egg bara för oss i Sverige? Vi, som ändå inte har officiell tillgång till The Mandalorian förrän någon gång nästa år?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Du menar att de tänkt ut ett easter egg bara för oss i Sverige? Vi, som ändå inte har officiell tillgång till The Mandalorian förrän någon gång nästa år?

Jag tänkte mer att den släpps tidigare i USA för att folk ska kunna se avsnittet innan filmen har premiär i USA.

Bara en liten nyfiken tanke jag hade när jag upptäckte att de ändrade dag för nästa veckas avsnitt till onsdag istället för fredag som vanligt.

12
Skriv svar