Den stora Death Stranding-tråden

Medlem
Skrivet av sofam:

Den första delen av spelet är ganska seg... Jag rekommenderar att du bara kör main story rakt igenom den tills du kommer till nästa del. Jag fastnade med massa sidequests när jag körde på PS4 i första delen av världen och man har liksom ingen utrustning att göra livet lättare med.

Andra gången jag körde så körde jag på PC och då truckade jag bara rakt igenom första delarna så man kommer över havet. DÄREFTER öppnar spelet upp sig kan jag lova.

Ok tack för tipset. Vill dock ha en PS5 version av detta med 60 fps. Då kanske jag gör ett nytt försök!

Medlem
Skrivet av breahl:

Ok tack för tipset. Vill dock ha en PS5 version av detta med 60 fps. Då kanske jag gör ett nytt försök!

Det är helt klart värt ett nytt försök. Jag spelade typ 40 timmar över en helg på mitt andra försök... Men första delen ÄR seg.

Medlem
Skrivet av breahl:

En Director's Cut är på gång till PS5 så bara invänta den!

Medlem

Det släpptes samtidigt som vi väntade vårt barn, så det blev lite extra fin relation till BB.

Jag älskade nästan allt med spelet (vissa encounters med BT kunde vara lite tjatiga) och har funderat på att lira om det (när man nu kan hitta tid).

Directors Cut blir ett perfekt tillfälle att spela om det.
Gissar på release på 2-årsdagen; 8 November.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/q76jhOinT9I

En Director's Cut är på gång till PS5 så bara invänta den!

Det där var så "Metal Gear" så jag vet inte vad
Metal Gear med Death Stranding skin

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det där var så "Metal Gear" så jag vet inte vad
Metal Gear med Death Stranding skin

Ja, mycket rolig flört med hans spelförflutna!

Skriv svar