Nu kan du spela Red Dead Redemption 2 på din PC

Robot
Nu kan du spela Red Dead Redemption 2 på din PC

Via Rockstar Launcher och Epic Store. Men först ska filerna dekrypteras... Rockstar Launcher och Epic Store. Men först ska filerna dekrypteras...

#pc, #red-dead-redemption-2, #release, #tid


Medlem

Fint lagom tills man kommer hem från arbetet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Synd nog så är man tvungen att vänta en månad :/


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Synd nog så är man tvungen att vänta en månad :/

Tvungen är man inte.. ett val man gör ..

Själv får jag dock vackert vänta tills kl18, måste förvärvsarbeta me

Medlem

Vill definitivt köpa detta (köpte dock CoD för två dagar sedan).
Det får bli nästa månads spel för mig - men herre jävlar vad dyrt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming

@Ankh: dyrt? 500 spänn på greenmangaming.
Förboka CoD och då låg valutan så högt att de kosta nästan 700 genom battlenet.(Tur man gjorde refund)

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

@Ankh: dyrt? 500 spänn på greenmangaming.
Förboka CoD och då låg valutan så högt att de kosta nästan 700 genom battlenet.(Tur man gjorde refund)

Jag såg inte den för så billig summa. Och då tyckte jag att jag kollade runt rätt bra.

Att CoD var dyrt visste jag, men just därför jag tycker RDR2 är dyrt med..jag har bara råd med ett sånt i månaden

Edit: CoD fick jag för 560:-


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vad fan?? Släpps det idag?? Jag fick för mig det var typ förns Mars nästa år???


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

@Remus: Har varit officiellt i ca en månad nu att det kommer släppas idag.

Ska bli gött att komma hem till efter jobbet, sambon är meddelad att det det är fullt fokus på spel idag.
Lär man väl få kompensera en annan dag


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Remus:

Vad fan?? Släpps det idag?? Jag fick för mig det var typ förns Mars nästa år???

Blandat ihop med cyberpunk?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Olidlig väntan och förväntan. Har nog inte varit så här hypad på vääldigt länge. Hur ser det ut med MP? Jag har inte följt vad som gäller för RDR2. Kommer MP att vara en del redan ifrån början? Någon som är sugen på att leka Cowboy dom kommande dagarna eller veckorna?


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem
Skrivet av 4liv3:

@Remus: Har varit officiellt i ca en månad nu att det kommer släppas idag.

Ja jag vet inte vad jag fick det ifrån.

Skrivet av Molotov:

Blandat ihop med cyberpunk?

Haha. Ingen aning.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Gen
Medlem
Skrivet av Ankh:

Vill definitivt köpa detta (köpte dock CoD för två dagar sedan).
Det får bli nästa månads spel för mig - men herre jävlar vad dyrt

Sitter i samma båt som du. Fick göra ett oplanerat köp av CoD:MW för fläskiga 570kr pga att jag var på LAN där alla körde det hela tiden. Sen ville jag absolut plocka upp Trine 4 (lirar det med sambon) så månadens spelbudget är förbrukad.

RDR2 har visserligen gått ner en smula sen sist jag kollade då det låg på nästan 600kr. Nu verkar det ligga på runt 520kr vilket är okej men fortfarande mycket för ett PC spel.

Angående var man ska lira det, jag hade som du tyckt att det vart goare på Steam men vad jag läst så krävs Rockstar Launchern i vilket fall som helst och då är det lite skitsamma.

Medlem

Nya drivisar ute från Nvidia för RDR2, https://www.geforce.com/drivers

Medlem
Skrivet av joejjeman:

Tvungen är man inte.. ett val man gör ..

Själv får jag dock vackert vänta tills kl18, måste förvärvsarbeta me

Snarare att man inte är villig att skriva in sina kredituppgifter på relativt nya tjänster


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Är special edition värt det?

Medlem
Skrivet av nils45:

Nya drivisar ute från Nvidia för RDR2, https://www.geforce.com/drivers

Mer än sällan så har jag fått otrevliga artefakter av nya game ready drivers, har hänt flertal spel såsom Assassins Creed, och t.ex Modern warfare

Så om någon annan idag får läskiga artefakter som verkar som grafikkortet är bränt, är det allra mest troligt att det bara är drivrutinerna som är skräp

Medlem
Skrivet av totte1015:

Mer än sällan så har jag fått otrevliga artefakter av nya game ready drivers, har hänt flertal spel såsom Assassins Creed, och t.ex Modern warfare

Så om någon annan idag får läskiga artefakter som verkar som grafikkortet är bränt, är det allra mest troligt att det bara är drivrutinerna som är skräp

Låter som allting är som det ska då

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Det gick precis som väntat. Åt helvete. Vid första uppstart låste sig datorn. Sedan fick jag igång den, märkte att den inte hade något nätverk, och började felsöka, då datorn låser sig igen och sedan vägrar starta om. Swec-patrullen i form av först Jonas, sedan också Kenneth, började riva isär datorn i molekyler. Det konstaterades att chassin var skevt, att graffekortet inte gick i ordentligt, varpå de påbörjade open heart surgery bytte chassi, med allt vad det innebär.

Nu skriver jag detta från den reparerade datorn.

Men nätverket tänker ni, hur gick det med det? Jo, tydligen hade Tompat norpat internetsladden från spelrummets switch, för att koppla in i PS4:an, så att han kunde uppdatera Red Dead 2 igår.

#data


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gen:

Sitter i samma båt som du. Fick göra ett oplanerat köp av CoD:MW för fläskiga 570kr pga att jag var på LAN där alla körde det hela tiden. Sen ville jag absolut plocka upp Trine 4 (lirar det med sambon) så månadens spelbudget är förbrukad.

RDR2 har visserligen gått ner en smula sen sist jag kollade då det låg på nästan 600kr. Nu verkar det ligga på runt 520kr vilket är okej men fortfarande mycket för ett PC spel.

Angående var man ska lira det, jag hade som du tyckt att det vart goare på Steam men vad jag läst så krävs Rockstar Launchern i vilket fall som helst och då är det lite skitsamma.

Ja det är väl först ett par månader tills den kommer på steam? Eller var det bara 1?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

10 minuter kvar!

Medlem
Medlem

FZ:a har ljugit för oss allihop!

Medlem
Skrivet av nils45:

FZ:a har ljugit för oss allihop!

Vafan går de inte?

Medlem
Skrivet av joejjeman:

Vafan går de inte?

Jo nu funkar det. Dekrypterar! Men det var 14:01. Rätt dåligt att FZa inte skrev med detta!

Geeks Gaming
Skrivet av joejjeman:

Vafan går de inte?

Jo då. Min håller på att decryptera spelet nu.

Medlem
Medlem

det går föööör sakta. XD

Medlem

klart det är värt det. men faaan ta decrypting, vill spela! sov till kl 13 för jag trodde jag skulle vakna direkt till release sååå jävla taggad


signatur

//monster

Medlem

Hur fick ni det att börja dekryptera? för mig står det bara "PRE-LOADED" och inget mer...

Skriv svar