Minns 11-11-11, idag är det åtta år sedan Skyrim släpptes

Medlem
Skrivet av Calez:

Jag spelade rätt hårt ett tag men så tog jag en pil i knät...

Seriöst, spelet är helt kanon men hur kan man spela så mycket som en del gör? Tycker att det känns rätt uttömt efter mainquesten, några hus och två-tre chars.

Tycker Main-Quest blev rätt torr efter ett tag. Jag har haft mycket roligare med side-quests och mindre dungeons. Dessutom är det kul att spela Hard-Core. Bygga en random gubbe och se hur långt man kommer.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Calez:

Jag spelade rätt hårt ett tag men så tog jag en pil i knät...

Seriöst, spelet är helt kanon men hur kan man spela så mycket som en del gör? Tycker att det känns rätt uttömt efter mainquesten, några hus och två-tre chars.

Tog mig ca 100 timmar att köra klart spelet där jag hade tömt dom flesta instanserna och alla side-quest jag kunde hitta (skulle gissa på 90-95% av dom). Har svårt att tänka mig att man kan lägga till mer än 10-20 timmar tills man har tömt allt. Men det var på en karaktär och många kör igenom med flera olika.

Avstängd
Skrivet av Juel91:

Tog mig ca 100 timmar att köra klart spelet där jag hade tömt dom flesta instanserna och alla side-quest jag kunde hitta (skulle gissa på 90-95% av dom). Har svårt att tänka mig att man kan lägga till mer än 10-20 timmar tills man har tömt allt. Men det var på en karaktär och många kör igenom med flera olika.

Ok, tack. Men då känns det som att jag gjort det mesta. 100 timmar är ju faktiskt ingenting. Vågar inte ens kolla hur mycket WoW Classic jag spelat under hösten...brrr...

12
Skriv svar