Inget tidigt smakprov av Jedi: Fallen Order, EA är rädda för spoilers

Medlem

Hade glömt att jag beställt det, så blev lite överraskad när jag såg att webhallen hade skickat det. Skaplig ångest om det visar sig vara ytterligare ett skräp spel från EA haha.

Medlem
Skrivet av rigge:

Kör en origin access för 150:- kan det va värt.

Får man det med access premier?

Medlem

Meh, det är Star Wars trots allt och det kan ju inte vara sämre än The last... Ehum The Force Unleashed spelen.

Jag hoppas att detta och The Mandalorian kan skölja rent ögonen efter den senaste besvikelsen.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Avstängd
Skrivet av SID 6.7:

Meh, det är Star Wars trots allt och det kan ju inte vara sämre än The last... Ehum The Force Unleashed spelen.

Jag hoppas att detta och The Mandalorian kan skölja rent ögonen efter den senaste besvikelsen.

Mandalorian är skitbra hittils.. hoppas också på detta spel, tror det kan vara rätt okej om ej fantastiskt (inget som direkt pekar på det).

Medlem

signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Medlem

Lite fånigt tycker jag nog det är att de tror folk är så dumma. Spelet tar mindre än 10h att spela genom. Klart de inte kan ge folk en 10h trial då. Bara säg det istället för att komma med lögner som "spoilers". Hur ska de undvika att folk med Access Premier spoilar spelet då? Ska de helt enkelt inte släppa spelet?

Avstängd

Om det bara är 10h så blir det inget köp. Men har svårt att tro att det är så kort.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Origin premier var sjukt nice. 149 mån eller 999 för ett år. Och man får alla spelsläpp i deluxe/ultimate edition. Räcker ju med att spela 2 spel om året så har du tjänat in de.


signatur

Skitfiske

Medlem

Oj, verkar som att jag kommer att sluta helt med EA Access nu. En stor anledning att ha det är för att testa såna här spel. Men nu tar de utan större förvarning bort det. Riktigt illa EA. Försvarar gärna EA där de än sköter sig, men nu börjar de komma på min negativa sida med. Spelet lär jag inte skaffa förrän det är väldigt rabatterat.

Medlem

Jag förblir optimistisk. Sett massvis med rewievs från många olika håll och alla pekar åt samma håll. Inte kan det vara så illa att samtliga är avbetalda för att ge ett positivt intryck?

Jag tror detta kan bli helt OK.

Medlem

@tappad_bakom: Det stämmer, du kan förladda spelet också om du vill det.

Avstängd

Joraptor på youtube streamar just nu början av spelet.


signatur

PS5 och inget annat.

12
Skriv svar