Medlem
Ny medlem.

Hej, jag är en ny medlem (uppenbarligen). Jag hade för mig att jag haft ett konto eftersom jag fick en beta kod från CoD 4, men det kan ha varit från sweclockers.
Hursomhelst, så är jag glad att vara här. Det ska bli trevligt att diskutera spel med likasinnade. Jag har följt i minst 2 år (konversationer och nyheter), men inte tagit tag i att skaffa ett konto. Till godofcheese, saknar din förra bild ;). Hursomhelst är jag glad över att vara här och hoppas att man kan bli inbjuden i gemenskapen.

Medlem

Välkommen


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tack, jag är glad över att vara här. Skulle blivit en medlem tidigare.

Välkommen ombord!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent

Bättre sent än aldrig!
Välkommen!

Releasehästryttare
Medlem

Tack alla, som spelnörd så är det bra att vara här.

Ambassadör
Xbox

@YmerXE: Välkommen!


signatur

Jump in.

Medlem

Tack, Mortaigne, jag har följt alla dina uppdateringar när det kommer till Xbox. Jag har en Xbox One, Slim och en X. Men jag har också en PS3, PS4 för dom som undrar. Jag gav min bror pengar när han begav sig till kina och eftersom han inte spelar längre (för konsolerna). Så jag är öppen för alla konsoler, men xbox är min favorit. Jag gillar dina uppdateringar. Ser fram emot torsdag. Jag ber om ursäkt om något är felstavat. Allt fick röda linjer under i firefox, innan jag fixade det. Glad att vara här.
Ifall någon undrar så är jag också ett stort fan av Paradox spel, så som Hearts of iron, Europa universalies. Jag tackar för erat goda mottagande. Ska bli grymt att diskutera spel med er.

Moderator | Testpilot

Varmt välkommen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Geeks Gaming

@YmerXE:
Välkommen! För att bli fullvärdig medlem måste du klara ett antal frågor.

1. Vad är din syn på våfflor
2. @bussovic tycker inte om lök. På en skala från 1-fel, hur fel har han?
3. Har du gått med i geeks obligatoriska discord? (Pratas mest mat och lök)

Medlem

Välkommen!

Postas mest bilder på kebab på Discorden.
Jag står för 90% av dessa bilder...


signatur

Halo kompis!

Skägg.
10 Chambers

Välkommen! Var inte rädd att peta på mig om något är oklart eller konstigt!


signatur
Medlem

Välkommen till gemenskapen!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Frilansare

The witcher 3 är ett bra spel har jag hört. 😬

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

The witcher 3 är ett bra spel har jag hört. 😬

Är du säker på de? Tror det är en foliehattskonspiration du ägnar dig åt här just nu!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Medlem

Välkommen in i värmen!


signatur

ゼルダの城

Medlem

The witcher 3 har man på xboxen, kanske borde ge den en chans. Våfflor gillar jag, men pannkakor, nein. Helt fel, lök är trevligt i rätt rätter. Kebab för den delen är jag ett stort fan av. Tack för välkomnanden. Ska bli trevligt att diskutera spel, när man dricker kaffe ur sin (webhallen) snes mario cart mug. Lite av en nörd på så sätt.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av YmerXE:

Tack, Mortaigne, jag har följt alla dina uppdateringar när det kommer till Xbox. Jag har en Xbox One, Slim och en X. Men jag har också en PS3, PS4 för dom som undrar. Jag gav min bror pengar när han begav sig till kina och eftersom han inte spelar längre (för konsolerna). Så jag är öppen för alla konsoler, men xbox är min favorit. Jag gillar dina uppdateringar. Ser fram emot torsdag. Jag ber om ursäkt om något är felstavat. Allt fick röda linjer under i firefox, innan jag fixade det. Glad att vara här.
Ifall någon undrar så är jag också ett stort fan av Paradox spel, så som Hearts of iron, Europa universalies. Jag tackar för erat goda mottagande. Ska bli grymt att diskutera spel med er.

Kul att höra! Mycket trevlig vecka för Xbox det här så det blir mer att läsa

Paradox-fan säger du? Låter som om du har bra smak! Vilken är din favoritserie? För mig är nog Europa Universalis svårslaget, men det mesta är riktigt bra.


signatur

Jump in.

Medlem

Svårt val, jag tror att Hearts of Iron och Victoria är mina favoriter. Men älskar Europa Universalis också. Jag lyckades aldrig komma in i Crusader Kings dock. Ser framemot Xbox galan imorgon. Håller du oss uppdaterade Mortaigne?

Medlem

Välkommen broder!

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Svårt val, jag tror att Hearts of Iron och Victoria är mina favoriter. Men älskar Europa Universalis också. Jag lyckades aldrig komma in i Crusader Kings dock. Ser framemot Xbox galan imorgon. Håller du oss uppdaterade Mortaigne?

Har du testat Stellaris ?
Helt klart det bästa Paradox-spelet enligt mig.

Välkommen !

Medlem

Tack Kyrre och schmuttah. Jag har kört lite av Stellaris, ska köra mer då jag är piggare (feber).

Medlem

Jag var faktiskt medlem här tidigare. Runt 2010 nån gång. Men jag kommer inte alls ihåg mitt gamla användarnamn ens. Dessutom misstänker jag att mailadressen jag använde då var min studentmail och ja, den har jag ju inte kvar längre. Så då återstod det bara att skapa en helt ny profil.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Har du testat Stellaris ?
Helt klart det bästa Paradox-spelet enligt mig.

Välkommen !

Stellaris borde komma med varningstext. Vet inget annat spel som har fått mig att missa lika mycket sömn under det senaste decenniet.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Stellaris borde komma med varningstext. Vet inget annat spel som har fått mig att missa lika mycket sömn under det senaste decenniet.

Hahahha, känner exakt samma sak.

Medlem

Jag kommer att ge Stellaris en ny chans, efter att hört er ge en så bra recension av spelet.

Medlem

Kul! Jag är också ny medlem även om jag varit en flitig läsare i 15+ år

Medlem

Late too the party, välkommen.
Du kommer aldrig härifrån.

Witcher 3 är OKEJ.

1
Skriv svar