Dina Onlinespelshistorier - Upplevelser Med Onlinespel

Dina Onlinespelshistorier - Upplevelser Med Onlinespel

En tråd där vi har en sagoberättarträff om våra upplevelser i onlinespel, men riktiga händelser då alltså. Det får vara om många sorters historier, t.ex. knäppa händelser, roliga spelare, konstiga buggar, hemska personer, kärleksfulla personer, det-där-var-nära-historier, skryt om höga ranks och stora accomplishments, varma minnen, dåliga minnen, onlinespel man älskade, onlinespel man hatade. Ni får gärna ta upp LAN-minnen, konsol couch co-op och PC couch co-op om ni vill.

Den där gången någon matade in Bee Movie's manus i en Team Fortress 2-match
När jag befann mig i en Team Fortress 2 match för flera år sedan såg jag att chatten var ganska upptagen med någon persons textande. Tog mig tillfället att läsa och då undrade jag "WTF är det här?!". Frågade personen vad han höll på med och han svarade med att det var manuset till Bee Movie. Det höll på ganska länge, han hade uppenbarligen lagt in hela manuset i matchens chatt. Han gjorde det bit för bit, inte allt på en gång.

Medlem

Det första jag kommer att tänka på när det gäller LAN-historier är när jag och mina vänner och min ena bror spelade Call of Duty 2, jag skrek åt min bror att flytta sig från ett fönster, bara för att jag skulle kunna ställa mig där och få en kula i pannan halvsekunden senare. Gav ett ganska gott skratt i lokalen!

Medlem

Det jag kommer ihåg mest är när alla samlades hemma hos oss för att lana Counter-Strike betan, Starcraft och Quake 2/Action Quake 2. Farsan var en datornörd så hade fyra datorer hemma, så vårat hem blev rätt populärt då folk slapp släpa på sin egen dator. Fazz var en av dem, för de som gillar och håller koll på Quake. Men på den tiden var vi bra lika, vette tusan om det skulle gå så bra idag. :B

1
Skriv svar