Sprid död och förödelse på avlägsna planeter – i Mechwarrior 5

Robot
Sprid död och förödelse på avlägsna planeter – i Mechwarrior 5

Ny trailer visar strider, uppdrag och mysig mech-customization.

#mechwarrior-5, #release, #trailer


Medlem

Håller mig till battletech tills detta releasas på Steam. Med tanke på utvecklaren så tror jag nog att ett år av patchande kan vara till godo.

International
Man of Mystery

Ooo, jag blir alldeles fnissig i byxorna! MW har alltid varit en favorit sen de första spelen och det här vill jag verkligen ska bli bra!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

"Kommentarer har inaktiverats"

Ok, är det för att det är EPIC exklusivt man har gjort detta val eller har spelet varit i mer kontroverser man inte hört något om? Tidigare klipp har ju inte haft kommentarer avstängda.

Medlem

Kärlek kärlek, skall bli spännande om ett halvår eller så att testa, efter ett par patchar eller så.

Klart man hoppas på att det skall bli bra.

Ett stort fan av Mechwarrior spelen.

Medlem

Samma har Preacher81, bluenephilim. Hoppas att det kommer till xbox så man kan köra. Borde funka bra där. Växte upp med Mechwarrior.

Medlem

Jag hoppas verkligen att det är blir ett bra spel! Jag tror faktiskt att PGI kommer sätta känslan med att trampa runt i en krigsmaskin modell större. Sen är frågan om story och mekaniken runt själva pangandet blir något att hänga i julgranen

Medlem
Skrivet av Renfis:

Jag hoppas verkligen att det är blir ett bra spel! Jag tror faktiskt att PGI kommer sätta känslan med att trampa runt i en krigsmaskin modell större. Sen är frågan om story och mekaniken runt själva pangandet blir något att hänga i julgranen

Har du spelat MechWarrior Online? Känslan är ju inte direkt överhängande där i.

Medlem

Kommer det med VR stöd?

Medlem

Ser bra ut. Men....Epic. Meh. Får se när det släpps på Steam om några år.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av kaealy:

Har du spelat MechWarrior Online? Känslan är ju inte direkt överhängande där i.

Jag har spelat MWO i omgångar sen betan, jag tycker majoriteten av mechsen känns ganska bra och ger en rätt schysst inlevelse. Sen vet jag att det funnits begränsningar i deras motor när det kommit till att förbättra fysiken framförallt, jag tror och hoppas att den kommer vara betydligt bättre med nya motorn.

Eller så är jag bara en fanboy som gillar stora robotar 😂

Medlem

Såg ju jäkligt bra ut, blir enkelt ett köp vid nästa löning.

Medlem

Är taggad, men jeflar vilken irriterande berättare haha.

1
Skriv svar