Dice bekräftar Battlefield 3

Medlem

Det bästa spelet i serien är imo Battlefield: Vietnam, BF2 var nice, men sen har det bara fallerat. BF1942 är ju en värdig motståndare men tyckte personligen att feelingen i Vietnam slog bort 1942 med hästlängder. Ljuva helikoptrar! <3

2142 kunde bli lirat om de hade vårdat Titan-läget mer.

Call of Duty, ettan var nice.. Sen försvann variationen i spelen, har aldrig gillat rpg-system i FPS.

Visst battlefield-serien kanske inte är mest variationsrika men som sagt helikoptrar! <3

PS. World at War ledsnade jag efter typ 20 min på. Modern Warfare när man rusar in i en tv-studio och AI:n fick aids, samtidigt som man såg ingenting utöver tillfälliga granater DS.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

woohooho!!!. Saknar en uppföljare av Bf2, även om jag spelar det fortfarande med moddat innehåll.

Medlem

Hoppas på multiformat. FPS på PC är alldeles för besudlat med fuskare och skit.

Medlem

Kommer inte detta till PC som alla andra BF spel gjort (förutom Bad Company) så kommer Stockholm jämnas med marken i gryningen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Det bästa spelet i serien är imo Battlefield: Vietnam, BF2 var nice, men sen har det bara fallerat. BF1942 är ju en värdig motståndare men tyckte personligen att feelingen i Vietnam slog bort 1942 med hästlängder. Ljuva helikoptrar! <3

2142 kunde bli lirat om de hade vårdat Titan-läget mer.

Call of Duty, ettan var nice.. Sen försvann variationen i spelen, har aldrig gillat rpg-system i FPS.

Visst battlefield-serien kanske inte är mest variationsrika men som sagt helikoptrar! <3

PS. World at War ledsnade jag efter typ 20 min på. Modern Warfare när man rusar in i en tv-studio och AI:n fick aids, samtidigt som man såg ingenting utöver tillfälliga granater DS.

Lätt skönast feeling i helikoptrarna i vietnam men ändå inte så kul gameplay på marken. Då tycker jag hellre att modden EoD till 1942 var roligare än battlefield:vietnam.

Medlem

YAY!


signatur

Jaha.

Medlem

YEY:D 3 nya bf titla gött!!!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

PC exklusivt eller GTFO.

Inaktiv

Ni anar inte hur jag reagerade då jag såg ''Battlefield 3'' texten. Mitt hjärta höll på att hoppa ur
Och hoppas att de följer sin föregångare då man kunde vara 64 spelare i en server och banorna enorma, jämfört med COD.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Hoppas det är PC-exklusivt.

Hoppas detsamma! Det här kan bli riktigt kul!


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

Äntligen!


signatur

/ Lixom

Medlem

ingen chock att de skulle komma till slut direkt... Men... YES! ÄNTLIGEN!

Medlem
Skrivet av HunterPig:
Skrivet av lasershock:

Hoppas det är PC-exklusivt.

Hoppas detsamma! Det här kan bli riktigt kul!

+1


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Kommer inte detta till PC som alla andra BF spel gjort (förutom Bad Company) så kommer Stockholm jämnas med marken i gryningen!

Du får gärna använda min superultra atombomb då

Medlem

Yippe.... dock så kommer inte det konkurrera ut CoD och MW, för det är två helt skilda spel, Bf är större taktiskare.... CoD o MW2 är mer skjuta....utan att tänka...

Medlem
Skrivet av Remus:

Kommer detta inte till PC då kommer det inte finnas något Stockholm kvar kan jag lova!

och jag kommer hjälpa dej rasera skiten

Medlem

Hoppas man får samma rysningar som man fick av 1942 och BF2 när man minns tillbaka till dom. Kommer fortf. ihåg när jag körde demot till BF2 och var stört lycklig.

Medlem

Jisses, lyssna på hur den där ea-bossen snackar. Man hör direkt vad han vill och ser fram emot med spelet. En stor inkomstkälla är vad det är!

I vilket fall så är det väl lite kul att officiellt få höra att BF3 är på G. Men med tanke på hur Dice mer och mer går över till konsoll-marknaden så kan jag inte hjälpa att oroa mig över hur det kommer påverka vår PC-version. Allt efter BF2 har ju varit en rad av skämt och hån mot PC-folket.

Medlem

hoppas dom sponsrar Project Reality teamet så den modden kommer ut snabbt ^^

Medlem

Kommer det verkligen bli lika kul som Cod4?
Antagligen, Flygplan ftw !


signatur

Rawr

Medlem

Hoppas det är PC-exklusivt. Konsollerna har ju ändå Bad Kompany. Åtminstone hoppas jag det utvecklas i första hand till PC för att senare eventuellt portas till konsoller.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Call of Duty är ju värdelöst

Medlem
Skrivet av Crawller:

Kommer det verkligen bli lika kul som Cod4?
Antagligen, Flygplan ftw !

Snarare Modern Warfare 2 (De har dumpat "Call of Duty"-namnet till modern warfare. Två skilda spelserier nu.) det får konkurera med isf. Det kan nog komma ungefär samtidigt.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Hoppas verkligen att det görs till PC. Och sen kanske möjligtvis till Xbox360.

Ge tillbaka BF till PC-spelarna. Det är bland PC-spelarna veteranerna och de riktiga fansen finns!

Medlem

ÄNTLIGEN!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

TACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Battlefield 4ever!!!!!!!!!!

Kommer punga skiten ur Cod!


signatur

B lup

Inaktiv

kewl.

Hoppas att dom håller allt vad consol heter på flera mils avstånd.

Inaktiv

Hoppas det kommer till PC.

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:
Skrivet av DeKvittar:

Det bästa spelet i serien är imo Battlefield: Vietnam, BF2 var nice, men sen har det bara fallerat. BF1942 är ju en värdig motståndare men tyckte personligen att feelingen i Vietnam slog bort 1942 med hästlängder. Ljuva helikoptrar! <3

2142 kunde bli lirat om de hade vårdat Titan-läget mer.

Call of Duty, ettan var nice.. Sen försvann variationen i spelen, har aldrig gillat rpg-system i FPS.

Visst battlefield-serien kanske inte är mest variationsrika men som sagt helikoptrar! <3

PS. World at War ledsnade jag efter typ 20 min på. Modern Warfare när man rusar in i en tv-studio och AI:n fick aids, samtidigt som man såg ingenting utöver tillfälliga granater DS.

Lätt skönast feeling i helikoptrarna i vietnam men ändå inte så kul gameplay på marken. Då tycker jag hellre att modden EoD till 1942 var roligare än battlefield:vietnam.

Skönast helikänsla alla kategorier var det i modden Flashpoint Balkans till BFV. Sjukaste och roligaste partyspelmodden var ju lätt Dice City. Luftballong FTW!

Fast nyheten om ett BF3 var ju lätt dagens bästa!!! Tills det kommer får man lira AIX 2.0 istället, mumma det med.

Medlem

Lär ju knappast blir Pc exklusivt den tiden är förbi.

Anyway 1942 är och förblir det bästa bf spelet genom tiderna , även om bf2 var störtskönt så har serien givit liv till många minnen.

Förövrigt ni som nämner BF vietnam som det bästa , det utvecklades inte ens av DICE stockholm bara FYI

Trött på modern combat annars , seriöst tillbaks till ww2 please..nåja har ju iaf bf1943

Skriv svar