Medlem
Foxyland

Hej,

Ny recension på kanalen

Kom jätte gärna med tips och förslag på förbättringar jag kan göra, är en riktig noob än så länge på det här så välkomnas varmt.

Foxyland
2
Tveksamt
+
Pixelart
+
Utmanande
-
Ständigt denna chipmusik
Det här betyder betygen på FZ
Avstängd

Musiken i början kan vara mer catchig. Det är vad jag tycker.

Medlem

Jag gillar recensionen, videon är kort och koncis och ger en bra bild av spelet. Kände inte till spelet sedan innan.

Ett tips är att korta ned introt något, en kort jingel på under fem sekunder så att man känner igen sig är tillräckligt och tittaren håller lättare intresset uppe genom hela klippet.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Bra jobbat, det är nog inte lätt att göra videorecensioner. Som tidigare nämnts tycker jag att introt kan bytas ut mot en kort sån där jingelgrej.
Ska bli kul att se vad du får till i framtiden.

Medlem

intressant jag leker mycket på unity å är inne i en skolprojekt med 2 d plattform å denna finns i asset store. Den är helt free. se den som spel är kul.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Du ger plus för utmaningen på betyget, men säger i videon att det är något negativt - det var lite motsägelsefullt.


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

@Roten: Ber om ursäkt om jag uttryckt mig otydligt. Självklart är det kul med utmanande spel men en del saker som kräver pixelprecision och som bara gällde att nöta var lite frustrerande.

Medlem

@Tobbeeleeto: visst är det så, men beror också på "belöningen" man får - dvs om spelupplevelsen är bra! Jag nöter gärna många gamla NES och SNES titlar till dödagar!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

1
Skriv svar