Max Payne har blivit skallig

Så kan någon här inne tänka sig detta över dessa?

Vad har den här skiten med Payne att göra? Det är inte en uppföljare för att det delar huvudpersonens namn och skriver in honom i en story som inte verkar ha några likheter med originalen att göra. Det måste förtjäna den titeln.

Händelsevis kommer säkert detta att avslutas i ett smutsigt New York för att kasta fanbasen ett ben, men det ursäktar inte resten ifall så sker.

Jag är vldigt bitter över att hela spelbranschen verkar vara redo att skita på alla mina favoritserier från "yngre" dagar, i "next gens" namn. Vad kommer härnäst? Silent Hill från jänkare?

FFFFFFFFUUUUUUUUUUU

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Så kan någon här inne tänka sig detta över dessa?

Vad har den här skiten med Payne att göra? Det är inte en uppföljare för att det delar huvudpersonens namn och skriver in honom i en story som inte verkar ha några likheter med originalen att göra. Det måste förtjäna den titeln.

Händelsevis kommer säkert detta att avslutas i ett smutsigt New York för att kasta fanbasen ett ben, men det ursäktar inte resten ifall så sker.

Jag är vldigt bitter över att hela spelbranschen verkar vara redo att skita på alla mina favoritserier från "yngre" dagar, i "next gens" namn. Vad kommer härnäst? Silent Hill från jänkare?
FFFFFFFFUUUUUUUUUUU

håller fullständigt med


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Så kan någon här inne tänka sig detta över dessa?

Vad har den här skiten med Payne att göra? Det är inte en uppföljare för att det delar huvudpersonens namn och skriver in honom i en story som inte verkar ha några likheter med originalen att göra. Det måste förtjäna den titeln.

Händelsevis kommer säkert detta att avslutas i ett smutsigt New York för att kasta fanbasen ett ben, men det ursäktar inte resten ifall så sker.

Jag är vldigt bitter över att hela spelbranschen verkar vara redo att skita på alla mina favoritserier från "yngre" dagar, i "next gens" namn. Vad kommer härnäst? Silent Hill från jänkare?

FFFFFFFFUUUUUUUUUUU

+1


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Ord.

Cover-systemet, hans nya utseende och slopandet av noir fick mig att tappa intresset totalt.

Medlem

Det här bådar inte gott
Remedy where art thou?

Medlem

Inte konstigt att han blivit skallig och grå med tanke på all nervös paranoia han går igenom för att inte tala om hans förkärlek för piller

Ska bli kul att se hur 3an blir.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:
Skrivet av peak_performance:

Så kan någon här inne tänka sig detta över dessa?

Vad har den här skiten med Payne att göra? Det är inte en uppföljare för att det delar huvudpersonens namn och skriver in honom i en story som inte verkar ha några likheter med originalen att göra. Det måste förtjäna den titeln.

Händelsevis kommer säkert detta att avslutas i ett smutsigt New York för att kasta fanbasen ett ben, men det ursäktar inte resten ifall så sker.

Jag är vldigt bitter över att hela spelbranschen verkar vara redo att skita på alla mina favoritserier från "yngre" dagar, i "next gens" namn. Vad kommer härnäst? Silent Hill från jänkare?

FFFFFFFFUUUUUUUUUUU

+1

Håller med till 200%.

Det är som när vissa band byter sångare. De behåller bandnamnet för att locka en fanbas, men det blir aldrig samma grej av det. Vad de borde göra är helt enkelt att byta namn.

Detta ser bra ut på ett sätt, men för Max Payne (som jag älskar) är det en galen besvikelse. Ska vänta innan jag utalar mig mer, men nu börjar jag förstå Fallout-fansen (de som klagade) när de såg Fallout 3 (säger inte att de är dåligt, många hade ju fel!).

Medlem

Suck... Vad har de gjort med Max?

Max Payne 3 aka Sam Fisher?

Får la hoppas att själva gameplayet är bra.

btw, verkar som att man inte kan se scansen i länken som har postats, någon som har en annan sida?


signatur

Who Dares, Wins

Medlem

Fy fan...Först tog de hans familj, sen hans nya brud och nu hans hår?! Allvarligt talat så ser han ju ut som en pedofil utan hår...


signatur

Death is the servant of the righteous.

Medlem

Alltså, om rockstar gör det tror jag fan det kan bli riktigt, riktigt köttigt. Jag vill se slowmotionvåld i HD.

Medlem
Skrivet av KillerErnst:

Fy fan...Först tog de hans familj, sen hans nya brud och nu hans hår?! Allvarligt talat så ser han ju ut som en pedofil utan hår...

Haha... bra skrivet. Kanske kan ha det som tagline:
"First his WIFE...
then his CHICK...
and now his HAIR!"


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hmm, en amerikansk variant av Max Payne, blir säker bra, men, det får inte köra med den dåliga grafiken från GTA...

Medlem

allt han igentligen behöver är rösten Hör jag den är jag fast i ännu ett topp spel

Medlem
Skrivet av CZorg:

Tycker inte det liknar Max Payne alls från de tidigare spelen...

Rätt likt ändå...

Medlem

Och här näst är det Codename 47 som istället börjat använda peruk, kanske en sideburns mustasch?

Jag är positiv till förändringen i alla fall. Visst, jag gillade hans förra look mer antagligen men det är för man inte är van antar jag, och så är detta ju inte direkt någon ingame bild heller. Vi får se!

Skrivet av KaahBonk:
Skrivet av CZorg:

Tycker inte det liknar Max Payne alls från de tidigare spelen...

http://maddieman.files.wordpress.com/2009/03/exhibit-b.png

http://maddieman.files.wordpress.com/2009/03/mp3_75.jpg

Rätt likt ändå...

Skiljer sig bara några ärr och att han åldrats typ. Lite ärr från alla eldstrider är kanske förståelig.

Medlem

För mig är Max Payne död. Det är bästa sättet att behålla spelseriens minne bevarat. Detta är ett helt annat spel. Far Cry och Far Cry 2 typ. Ingen som tror att de spelen alls har med varandra att göra heller.

Inaktiv

Detta känns inte som Max Payne...

Visst kan jag gå med på att han är skallig och lite äldre... men han är inte ens lik den Max Payne man såg i ettan och tvåan.

VAD HAR NI GJORT MED MAX PAAAAAYNE!

*dies a bit Inside*

Jag var inte redo att se Max åldras så jäkla snabbt

Medlem

Usch, gillar inte att dom byt ut Max Payne för en annan Max Payne, och inte heller den övriga stilen på spelet ...
REMEDY?!

Medlem

ser inte ut som Max Payne


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Förutom att ändra allting så har de också bytt röstskådis.
http://kotaku.com/5291944/max-payne-3-getting-new-voice-actor

123
Skriv svar