Cyberpunk 2077, Officiella speltråden – Allmän diskussion, Guide, Frågor, Tips, Spelare.

Tråddemonen
Testpilot
Skrivet av lars_kongo:

SNyggare ja, men inte så man tappar hakan snyggt. Speciellt inte om man tar med i beräkningen att det är ett spel som släpps 7 år senare och med en av spelhistoriens dyraste produktioner.
Men är du nöjd så är det väl inga problem? Jag är besviken och inte imponerad.

Tråkigt att höra

Medlem

Det kan vara så att cdpr varit försiktigare med att visa 'snyggt' efter den backlash de fick med Witcher 3 (e3 videon jämfört med release)
Nästan alla verkar dock varit förlåtande efter hur grymt spelet blev.

Nu vet jag inte hur spelutveckling fungerar. Men jag kan tänka mig att ju längre tid en produktion tar, ju äldre kommer det se ut vid release, annars måste det sminkas om på nytt, om och om igen? Vi såg även på specs att det inte var värst höga minimi/rek.

Jag tror vi kommer bli mer än nöjda när vi sitter med spelet själva och inte bedömer ur komprimerade youtube-klipp

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 34" 21:9

Tråddemonen
Testpilot

Har uppdaterat tråden på lite info om vapen men den tiden som fanns. Är lite mer djupdykning med info om hur vapen har kategorier och vad dem innebär, men även lite annat som inte har visats ännu.

Medlem

Jag har syndat, om det räknas i detta fall och förbokat spelet. Första spelet jag förbokat sedan 2011.

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 34" 21:9

Medlem
Skrivet av dTexN:

Jag har syndat, om det räknas i detta fall och förbokat spelet. Första spelet jag förbokat sedan 2011.

Typ samma här, även om jag gjorde ett undantag med Red dead redemption 2.

Tycker att det är okej att göra enstaka undantag när en spelstudio har förtjänat ett förtroende, vilket CDPR har gjort.

Medlem
Skrivet av dTexN:

Då är vi två

"Life's true gift is the capacity to enjoy enjoyment"

Medlem

Jag är inte så hypad över detta än utan mer valhalla som hägrar för mig. Men kommer nog bli ett köp. Kommer däremot inte förboka det.

Skriv svar