Vilka spel skall inhandlas?

Inaktiv
Vilka spel skall inhandlas?

Sitter här i sommarstugan. Har min PS3:a med mig och mina få spel. Motorstorm, GTA Vice City Stories och GTA Liberty City Stories.

Tänkte köpa mig PS2-spel och vill ha lite hjälp från er. Är inte så inne på Playstation för att jag mest har spelat xbox.

Gillar action, racing och plattform.

Alla tips emottages!!!


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

en feting konsol och gammla spel.

Oj vad kul.

God of War 2 om du gillar action , Ratchet unt Clank 3 om du vill ha plattform.

btw, du skulle hållt dig till boxen tills ps3;an hade ett bättre utbud, annars blir det såhär, du är ju verkligen ett solklart fall som vi skulle kunna göra ett praxisfall av denna tråden och länka till i alla trådar

Inaktiv

Vi har xbox360 men den är hemma.

Tittar i Spel men eftersom jag inte har någon bra uppfattning om vilka spel man "bör äga" och spela så det är därför som jag frågar.

Ni tipsar och jag kollar in spelrecensionen.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

jag har skrivit två väldigt bra spel.
Du kan iofs kolla in R&C2 med, det är lite mera plattform, R&C3 lite mera skjuta, trean roligast imo. GoW2 , kanske det bästa ps2 spelet.

Inaktiv

Tack! Ska kolla in dom i affären likaså.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

God of War 1 & 2
Ico
Shadows of Colossus
Kingdom Hearts 1 & 2
Ace Combat serien
m.m.

ett annat tips är att helt enkelt gå in på sajter som metacritic.com, in på ps2-delen och lista alla spelen i poängordning och göra lite research själv, och om du sedan vill ha fz folkets åsikter om dem, lista de titlar som lät intressanta och se vad folk har att säga då

Medlem

Sockan2005: Jag har 2st resistance fall of man.. vill du köpa ett billigt?

Inaktiv

får du tag på twisted metall som finns på ps2 då kan man gratulera dig.

superduper kul skjuta med bil vansinnes köra på mark och hustak bilspel.

Inaktiv

Mogvard: Jag är intresserad till rätt pris.

Ska kolla på nätet efter spel. Det fanns en massa visserligen men väldigt gamla sådana och jag tror inte att dom skulle funka med PS3.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Prince of Persia är jäkligt häftigt, Resident Evil 4 är ett måste, ap bra

Inaktiv

Funderade på Prince of Persia men den kostade alldeles för mkt för att vara rea.

Utbudet på rea-spel var väldigt dåligt här uppe i norr. En massa gamla spel som jag inte har en aning om vad det ens var för några.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

Hmm.. Varför ids jag ens lyssna på min make?? Hade både God of War och Rise to Honour i handen och båda kosta 9.90 euro. Mannen sägar att han inte tycker att GoW är ett bra spel dvs han tycker inte om upplägget.

Så jag köper mig Rise to Honour vilket verkar vara ett bra spel det med.

Imorgon ska jag fara och köpa mig GoW.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Wipeout Fusion
Metal gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Gran Turismo

Där har du flera timmars härlighet till ps2
(eller livstids tvångstankar om du försöker klara ut 100% på Wipeout Fusion)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av Soulless:

Wipeout Fusion
Metal gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Gran Turismo

Där har du flera timmars härlighet till ps2
(eller livstids tvångstankar om du försöker klara ut 100% på Wipeout Fusion)

Hihi... Jag som alltid försöker klara så mkt som möjligt fast jag vet att jag inte klarar av det.

Har nu köpt GoW 1. Den var ju bra. Synd bara att jag inte kommer förbi drakarna. Det är på ett ställe som dom är tre på. Ganska i början. Dom två där nere klarade jag efter en stunds nötande men inte den där uppe.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Bossarna i GoW är lätta när man väl klurat ut rätt rutin att använda. Fastnar man så kan man med fördel kolla i en FAQ på t.ex. GameFAQs.

Inaktiv

Hmm. Gamefaqs har hjälpt mig många gånger.


signatur

Kaxelina har ordet.

1
Skriv svar