Detroit: Become Human-studion har "många överraskningar" under 2020

Robot
Detroit: Become Human-studion har "många överraskningar" under 2020
Medlem

Gillar deras spel starkt så får se vad de hittar på.

Medlem

Hoppas att kinapengarna inte influerar dem på fler sätt än bara ekonomiskt...

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Gillar deras spel starkt så får se vad de hittar på.

Samma här, men hoppas de inte gör en TellTale nu, släpper massa mindre spel, vi vet ju hur det slutade. Skulle hellre ha få, men välarbetade spel.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av B-itta:

Samma här, men hoppas de inte gör en TellTale nu, släpper massa mindre spel, vi vet ju hur det slutade. Skulle hellre ha få, men välarbetade spel.

Tror inte det är någon större risk. Vi pratar om en studio som släppt fem spel sedan 90-talet och noll uppföljare. Visst, teoretiskt finns väl risken alltid när man inte känner till fakta, men ändå.

Medlem

Skulle vilja ha det spelet till pc!

Medlem

Spelade precis igenom Detroit BH(?), riktigt trevlig upplevelse, jag upplevde att det var väldigt mycket mer välpolerat än telltale spelen så jag ser fram imot deras nästa projekt.
Jag missade tåget med Heavy Rain och jag har hört att det inte åldrats så bra, men jag får kanske ge det en chans nu efter att man spelat Detroit.

Medlem

Beyond: Two Souls är en av dom bästa story baserad spel. strax efter Last of us.
Detroid BH är in dålig heller.


signatur

🐖💨💩

Medlem

Quantic Dream är min favoritstudio. Rekommenderar Fahrenheit också som finns i HD version på PC (Steam). Flippar lite ut mot slutet men har den bästa inledningen någonsin. För bästa inlevelse spela under vintern när det är snö ute.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Spelade precis igenom Detroit BH(?), riktigt trevlig upplevelse, jag upplevde att det var väldigt mycket mer välpolerat än telltale spelen så jag ser fram imot deras nästa projekt.
Jag missade tåget med Heavy Rain och jag har hört att det inte åldrats så bra, men jag får kanske ge det en chans nu efter att man spelat Detroit.

Spela den remastrade versionen på PlayStation 4 så funkar det. Mycket bra spel med en häftig mördar historia. Har du missat Beyond: Two Souls kan jag tipsa dig om det också. Njöt som tusan av det äventyret. Vet att vissa inte ser det som lika bra dock.

Stava "imot" som "emot" istället vilket är rätt. Vill inte larva mig utan har sätt detta flera gånger o tänkte bara tipsa dig. Peace

Skrivet av Tronic:

Beyond: Two Souls är en av dom bästa story baserad spel. strax efter Last of us.
Detroid BH är in dålig heller.

Gilar också Beyond Two Souls väldigt mycket. Förstår inte de negativa betygen. Tycker spelet håller minst lika bra klass som Heavy Rain och Detroit: Become Human.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Tror inte det är någon större risk. Vi pratar om en studio som släppt fem spel sedan 90-talet och noll uppföljare. Visst, teoretiskt finns väl risken alltid när man inte känner till fakta, men ändå.

Tänkte på denna artikel där de sägs att de skall satsa på mindre spel:

www.gamereactor.se/amp/nyheter/784403/Quantic%2bDream%2bska%2...

Har för mig FZ skrev om det med, men hittade inte artikeln.

Oroväckande.

1
Skriv svar