14:00 – Säsongspremiär för Fragzone-Fredag!

Robot
14:00 – Säsongspremiär för Fragzone-Fredag!

Live från studion – Om Cyberpunk-försening, E3-status, next gen-exklusivitet, Epic Game store-framgångar, resultatet från insamlingen och mer!

#fragzone-fredag, #säsongspremiär


Medlem

Härligt! Fredagstraditionen numero uno!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Äntligen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Äntligen! Har saknat er pågar i tv rutan.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Frilansare
Skrivet av Gregermeister:

Äntligen! Har saknat er pågar i tv rutan.

Och vi har saknat er!

Dex
Medlem

Underbart!! Nu är lördags morgnarna räddade!!! Har verkligen saknat och gå upp och lägga i soffan med en god kopp kaffe och titta på Fragzone-Fredag!

Testpilot

Fasen va gött. Skall gotta mig sent ikväll då man inmundigat en redig fredagswhirre!

Välkomna tillbaka!

Medlem

Härligt, kommer att kunna vara med live för en gångs skull då jag är hemma från jobbet för stunden. Kanske ska besöka det lokala kebabhaket innan och gotta mig under streamen. Ingenting botar en förkylning lika bra, har jag hört.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hoppas det kommer med en live-snutt från när Jocke fick reda på förseningen av Cyberpunk ^^

Jh
Medlem

Äntligen 🙂❤


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Härligt att ni är tillbaka! Nu hoppas vi att 20-talet för med sig skärpning vad gäller uppladdningen av podcasten. Jag tror på er!


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Trevligt med ny säsong.

Muggen, eller muggar?
Begriper inte får man 3st eller ska man köpa 3st för ett "set" eller hur fungerar det?


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cb99:

Trevligt med ny säsong.

Muggen, eller muggar?
Begriper inte får man 3st eller ska man köpa 3st för ett "set" eller hur fungerar det?

Det är en mugg, med tryck hela vägen runt


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är en mugg, med tryck hela vägen runt

Tänkte just uppdatera min post, begrep det just
Men med 3 kan man göra konst/collage på hyllan


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Måste vara en av dom vackraste muggar.
Tyvärr så köper jag hem den så kommer den försvinna illa kvickt eftersom min andra hälft är en sån där fantast av porslin och sånt så vi har bara dyrt märkesporslin även till vardags, den skulle inte "platsa".


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cb99:

Tänkte just uppdatera min post, begrep det just
Men med 3 kan man göra konst/collage på hyllan

Du tänker helt rätt!

Skrivet av Molotov:

Måste vara en av dom vackraste muggar.
Tyvärr så köper jag hem den så kommer den försvinna illa kvickt eftersom min andra hälft är en sån där fantast av porslin och sånt så vi har bara dyrt märkesporslin även till vardags, den skulle inte "platsa".

Det får bli kvartssamtal med din andra (vågar vi säga ”sämre”?) hälft.


signatur
Medlem

Tycker det är en grymt trevlig trend som det spanades mycket om i dagens panel. Ser bara positivt på att spel kommer till flera plattformar. Skadar ju ingen UTGIVARE att spelen även kommer till PC.

Är enbart positivt att man inte "tvingas" köpa en konsol bara för att kunna spela ett spel, utan att man kan köpa spelet och spela på vilken plattform man vill.

Man köper helt enkelt en konsol för dess positiva egenskaper och attribut (design, 100% anpassning till soffa/handkontroller, enkelhet och prisvärdhet).

Tycker även att det är mycket trevlig trend och positivt att man som konsolägare inte direkt tvingas uppgradera till senaste PS/XB när de släpps, utan att man faktiskt kan sitta kvar ett tag på sin existerande konsol, men ändå få möjlighet att spela nya spel.

Bra också att det finns ett par olika pris/prestandaversioner på nya konsoler att välja på för oss köpare. ALLA har inte precis samma varken krav eller budget.

Tänk om det endast funnits en bil/prestandamodell från varje tillverkare, eller en enda datormodell från varje datorföretag? Samma sak med mobil (tom. Apple har ett par olika mobiler att välja mellan).

Nej, detta kommer bli ett bra både konsolår och spelår!

Oavsett om man spelar mest på konsol eller PC!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Backloggens befriare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Du är så igår...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Ett styck minnesmug beställt och tack för ett bra avsnitt. Ni har varit saknade på fredagar.

Medlem

När kommer det på pod?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Laddemannen:

När kommer det på pod?

Det är ute sedan igår kväll, prenumererar du inte?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är ute sedan igår kväll, prenumererar du inte?

Haha jo men måste missat att det kommit på spotify! Blir och lyssna på imorgon!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Laddemannen:

Haha jo men måste missat att det kommit på spotify! Blir och lyssna på imorgon!

Good boy!


signatur
Medlem

Kvalitéts-multimedia.

Gnällkuk

Äntligen, som jag saknat er!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Äntligen är stämningen återställd efter uppehållet! Phew! Söndagsångest mildrad....

1
Skriv svar