Man "lånade" flygplatsskärm för att spela Apex Legends på sin PS4

Robot
Man "lånade" flygplatsskärm för att spela Apex Legends på sin PS4

Kan någon be Respawn fixa en Switch-version?

#apex-legends, #ps4


Avstängd

"Amen, ge mig 5 min till, bara 3 squads kvar nu!"

Medlem

Kanske dags att installera lite skrämar för allmän användning då på flygplatsen? Tror en del skulle nog uppskatta sådant medan de väntar. Men går ju också att skaffa en switch att spela på men tyvärr tilltalar ju inte spelen på Switch alla människor.

Medlem

mvp


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gen
Medlem
Skrivet av Map-pen:

Kanske dags att installera lite skrämar för allmän användning då på flygplatsen? Tror en del skulle nog uppskatta sådant medan de väntar. Men går ju också att skaffa en switch att spela på men tyvärr tilltalar ju inte spelen på Switch alla människor.

Det spännande i det hela blir att implementera något kösystem, eller en vakt eller något liknande, annars blir det ju världskrig om hur länge någon får spela. "Nu jävlar är det min tur annars.."

Medlem
Skrivet av Gen:

Det spännande i det hela blir att implementera något kösystem, eller en vakt eller något liknande, annars blir det ju världskrig om hur länge någon får spela. "Nu jävlar är det min tur annars.."

Kan tänka mig en mass roliga youtube klipp. Haha.

Men ja kanske ta betalt för 1 timme spelandes 50-100 kr fast i dollar kanske hade varit smart.

Medlem

va taskigt, låt karln spela!


signatur

//monster

MEG
Medlem

Haha bättre att göra något än ingenting alls


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Sätter ett nytt ansikte på spelberoende.

NuZ
Testpilot

Haha klockrent!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Gen:

Det spännande i det hela blir att implementera något kösystem, eller en vakt eller något liknande, annars blir det ju världskrig om hur länge någon får spela. "Nu jävlar är det min tur annars.."

Eller, "mitt flyg går om 10 minuter jag borde få gå först i kön"

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Kanske dags att installera lite skrämar för allmän användning då på flygplatsen? Tror en del skulle nog uppskatta sådant medan de väntar. Men går ju också att skaffa en switch att spela på men tyvärr tilltalar ju inte spelen på Switch alla människor.

Går väl att bygga som ett arkadspel, lägg in 10 kr och spela i 10 minuter. Det finns ju även lite arkadspel på vissa flygplatser, flög från London förra året och förgyllde väntetiden med att spela både Donkey Kong och Pacman. Alla mynt från i princip alla länder fungerade även och allt gick till välgörenhet. Har för mig att det har funnits en sådan maskin på Landvetter och på Arlanda, men såg ingen när jag flög sist.


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Kanske dags att installera lite skrämar för allmän användning då på flygplatsen? Tror en del skulle nog uppskatta sådant medan de väntar. Men går ju också att skaffa en switch att spela på men tyvärr tilltalar ju inte spelen på Switch alla människor.

Lycka till med att skapa ett system så att det fungerar i praktiken.

Bärbart är nog det enda rimliga.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Kanske dags att installera lite skrämar för allmän användning då på flygplatsen? Tror en del skulle nog uppskatta sådant medan de väntar. Men går ju också att skaffa en switch att spela på men tyvärr tilltalar ju inte spelen på Switch alla människor.

Lättare att spela på en bärbar dator då. Tror det är den absolut enklaste lösningen.

Men Switch är absolut ett trevligt resealternativ (har själv ett par, och gillar spelen till de - ofta perfekt för just resor!), men sedan finns även alternativet med en bra iPad eller annan kraftfullare platta.

För att inte tala om att spela på telefonen (funkar oftast helt OK kortare tider för att fördriva lite tid tycker jag).

Att sätta upp TV-skärmar, och för folk att släpa med sina stationära nätdrivna konsoler på flygresor... känns rätt nischat/extremt.

Däremot så gillar jag de flygplatser som har skrivbord/bänkar med 230-uttag, som man sitta vid och jobba eller spela. Riktigt bra!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem

Det påminner mig om bilprovningen. Några hackade in sig på deras nät och reggade sina bilar som ok. Så dom fick stänga ner hela systemet.

Medlem

Haha vilken legend


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

1
Skriv svar