Är Left 4 Dead 3 VR på väg? HTC-chef säger ja, Valve säger nej

Robot
Är Left 4 Dead 3 VR på väg? HTC-chef säger ja, Valve säger nej

Meningarna går isär när det ska sias om seriens framtid.

#HTC, #Left-4-dead-3, #Valve


Medlem
Medlem

Det roliga är att FZ gjorde exakt det VVN förklarade steg för steg igår.


signatur

Idono. That's me!

Skribent
Skrivet av Idono:

Det roliga är att FZ gjorde exakt det VVN förklarade steg för steg igår.

Jag tycker vi är ganska bra på att rapportera rykten och spekulationer som just rykten och spekulationer, utan att på något sätt lägga till eller förvränga information. Problem uppstår när man rapporterar lösa rykten som fastslagen fakta, men det tycker jag inte vi sysslar på med FZ.

Medlem

trött man är på valve.. alla år man väntat på en vettig uppföljare till HL3 o left 4 dead så får vi sketna VR versioner bara....

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

trött man är på valve.. alla år man väntat på en vettig uppföljare till HL3 o left 4 dead så får vi sketna VR versioner bara....

VR spelen är inte på bekostnad av andra spel.
Det har Valve lagt bakom sig.
Vad man läst så är det VR eller inget.
Inte så konstigt när dom säljer det dyraste VR settet för "vanliga konsumenter"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag tycker vi är ganska bra på att rapportera rykten och spekulationer som just rykten och spekulationer, utan att på något sätt lägga till eller förvränga information. Problem uppstår när man rapporterar lösa rykten som fastslagen fakta, men det tycker jag inte vi sysslar på med FZ.

Som läsare håller jag med till fullo. Om något så får man känslan att de som tolkar annat oftast inte läser mer än några ord ur titeln och hoppar rakt ner till kommentarerna.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag tycker vi är ganska bra på att rapportera rykten och spekulationer som just rykten och spekulationer, utan att på något sätt lägga till eller förvränga information. Problem uppstår när man rapporterar lösa rykten som fastslagen fakta, men det tycker jag inte vi sysslar på med FZ.

Till större delen håller jag med om det. Dock inte i fallet med förra artikeln. Att ha titeln "Efter Half-Life: Alyx planerar Valve VR av Left 4 Dead 3, påstår rykte" samt indirekt hinta på att det kanske händer är ju spridning av ryktet XD

Video från VNN som också finns med i artikeln ger en väldigt logiskt men spekulativ deduktion av vad Valve kanske gör/borde göra och hur ryktet uppstod. Det den inte gör är att påstå att Valve arbetar på spelet.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Man kan juh alltid hoppas att det kommer till vr och inte till pannkaks format. Tror att efter succén med half life alyx så kommer dom göra allt mer vr spel. Vilket är perfekt.

1
Skriv svar