Bioshock-samling till Nintendo Switch åldersmärks i Taiwan

Robot
Bioshock-samling till Nintendo Switch åldersmärks i Taiwan

Ett par bärbara utopier i fickan låter väl lockande?

#Bioshock-the-collection


Medlem

Då får vi hoppas att de har buggfixat sina två remasters. Jag kunde spela i ca en timme, sen kraschade spelet och som grädde på moset så var sparfilen borta. Testade att spela från start igen, höll ungefär en timme innan en ny krasch (ej på samma ställe) och sparfilen var borta.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WargH:

Då får vi hoppas att de har buggfixat sina två remasters. Jag kunde spela i ca en timme, sen kraschade spelet och som grädde på moset så var sparfilen borta. Testade att spela från start igen, höll ungefär en timme innan en ny krasch (ej på samma ställe) och sparfilen var borta.

Yikes!

Jag kommer nog ta en revansch på tvåan i hängmattan. Redan lirat ettan och trean.


signatur
Medlem

Får hoppas att denna kommer till switch och att alla buggar är lösta för det är en spelserie man är sugen på. Som småbarnsförälder så blir det inte så mycket dator för min del, så switchen är guld värd!

Medlem

Hmm.. älskar min Switch och ÄLSKAR Bioshock, men jag tror att spelen blir extremt svårspelade på formatet. Jag upplever tom att att Bioshock är ett rätt svårsiktat spel även på pc, med tanke på fiendernas rörelsemönster och vapnens rekyl. Men det är klart att jag blir lockad av tanken på att återbesöka Rapture.

1
Skriv svar