Metro Exodus och Gylt ges till Stadia Pro-prenumeranter i februari

Robot
Metro Exodus och Gylt ges till Stadia Pro-prenumeranter i februari

Men inga nyheter om gratis-Stadia, 4K och andra löften.

#google, #metro-exodus, #stadia


Medlem

Man undrar ju vad deras plan är. Känns lite som det går på reservkraft just nu. Är visserligen rätt så nöjd ändå för jag spelar inte så ofta och har inte spelat något av spelen som ingår i pro sedan tidigare. Men man fattar ju att folk tröttnar och med tanke på hur liten spelarbasen är så måste Google fan sätta fart nu.

Medlem

Google what now? Känns glömt på något sätt...

Medlem

Tror fortfarande att Stadia är rätt kört när xCloud lanseras på bred front. De kanske kommer finnas en nisch för "premium streaming" med 4K osv. där Stadia kan ha viss plats, men om de inte får ut mängder med content och förenklar sin kostnadsmodell så tvivlar jag på att det räcker.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Man får känslan att de inte ens hade planer för en vecka till efter lanseringen.

När det någon vecka efter lansering dyker upp spel som man kunnat köpa och betala för som "gratisspel" i abonnemanget undrar man hur de tänkte? De borde ju kunnat planera och hålla undan de spel som ska dyka upp i abonnemanget de första månaderna från försäljning.

Medlem

Tror det blir fail på det här.
En sån här plattform kan fungera visst för casual eller den icket kräsne men tror inte det blir Google stadia.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Stadia kom och gick.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag hoppas Stadia rycker upp sig för det fungerar klockrent för mig. Ser det som ett bra komplement till min xbox. Går så snabbt och smidigt att komma in i spelet från det man startar Stadia

Medlem

Ska bli intressant att se hur folk känner sen när gratis-tjänsten kommer ut. 1080p och 60FPS är inget att fnysa åt, även om man måste köpa sina spel igen(om man redan har dom dvs.)

För egen del funkar det bra, hade önskat att dom uppdaterat sin blogg oftare, även om det bara är ett: "Hej, nu kör vi på denna feature". Men har ändå fått ut en del speltid, halvvägs in på Assassin's Creed Odyssey.

1
Skriv svar