Recension – Zombie Army 4: Dead War

Robot
Recension – Zombie Army 4: Dead War

Likstel action som haltar och rosslar betänkligt, men som får puls om du spelar i co-op.

#rebellion, #zombie-army-4


Medlem

Har du kört de äldre Zombie Army? Tänkte ifall man gillade dem, kommer man gilla detta tro?

Skribent
Skrivet av Fr0gg0.:

Har du kört de äldre Zombie Army? Tänkte ifall man gillade dem, kommer man gilla detta tro?

Jag spelade första spelet, och senare även trilogi-släppet, och gillade det ungefär lika mycket som fyran. Med andra ord - det är inte världens bästa spel, men det går absolut att ha kul med det för vad det är. Gillade man föregångarna ska man absolut ge detta en chans.

Gnällkuk

Är det här ett lika stort platt fall som zombiespelet som kom exklusivt på EGS för något år sedan kanske?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Är det här ett lika stort platt fall som zombiespelet som kom exklusivt på EGS för något år sedan kanske?

World War Z? Jag minns knappt något av det spelet. Zombie Army 4 har uppenbara brister, men också en ganska sympatisk b-charm.

Gnällkuk
Skrivet av Joakim Kilman:

World War Z? Jag minns knappt något av det spelet. Zombie Army 4 har uppenbara brister, men också en ganska sympatisk b-charm.

Just det, så hette det. Så intressant var spelet att jag inte ens mindes vad det hette


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tänkte kanske köpa spelet, men som tur var kollade jag med FZ först. Tack! Då struntar vi i köpet och kör lite Zomboid istället.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar