Rainbow Six Vegas

Inaktiv
Rainbow Six Vegas

Nu på Fredag (om gudarna är på min sida..) så sitter vi ALLA och spelar Rainbow Six Vegas på våra vackra skinande ps3'or.

Jag tänkte redan nu passa på att ragga ihop folk till lite online spelandes.
Självklart står co-op och team deathmatch på schemat!

Som vi alla vet så kan man spela igenom story läget med 2 polare där alla tar var sin roll som en i teamet som annars skulle spelas av AI'n.

Jag spånar lite på iden om man skulle ta o göra det direkt..eller spela igenom story själv först, som man brukar..

Men aaaanyway, how about it?
Nån som är på lite R6:V online?
Jag tror att mitt headset som jag har till datorn funkar som mic..tills vidare tänkte köpa warhawk över disk, då får man ju fin-fin headset o allt

Åhh! ge mig spelet då!:O

Medlem

Mmm låter hyffsat men jag hade tänkt kolla in lite recensioner innan så jag inte tjackar grisen i säcken. Många av ubis portningar har varit riktigt urusla. Så vi får se helt enkelt.

Medlem

funderar på att köpa det, dock blir man ju lite ledsen när man ser att versionen till 360 är snyggare =(

Medlem
Skrivet av F3D:

Nu på Fredag (om gudarna är på min sida..) så sitter vi ALLA och spelar Rainbow Six Vegas på våra vackra skinande ps3'or.

Jag tänkte redan nu passa på att ragga ihop folk till lite online spelandes.
Självklart står co-op och team deathmatch på schemat!

Som vi alla vet så kan man spela igenom story läget med 2 polare där alla tar var sin roll som en i teamet som annars skulle spelas av AI'n.

Jag spånar lite på iden om man skulle ta o göra det direkt..eller spela igenom story själv först, som man brukar..

Men aaaanyway, how about it?
Nån som är på lite R6:V online?
Jag tror att mitt headset som jag har till datorn funkar som mic..tills vidare tänkte köpa warhawk över disk, då får man ju fin-fin headset o allt

Åhh! ge mig spelet då!:O

på 360 versionen när man kör co-op igenom story läget så är det otroligt bantat och de har tagit bort storyn m.m. det kändes som du körde bara sammanhållande co-op maps.. förstörde för mig iallafall men ja vet inte hur du upplever detta. plus hoppas ja de fixat detta i ps3 versionen med extra dev time.

Medlem

Har gett upp fps på konsoll men vi kan ta en motorstormmatch eller två

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

otroligt bantat och de har tagit bort storyn m.m. det kändes som du körde bara sammanhållande co-op maps..

ah jo, det låter som om det kunde bli så..
still fun!

Skrivet av mogvard:

Har gett upp fps på konsoll men vi kan ta en motorstormmatch eller två

ridge racer menar du väll;):D

Medlem

haha f3d.. funderar nästan på att köpa RR bara för att du ska få någon stackare att spela emot

Inaktiv
Skrivet av mogvard:

haha f3d.. funderar nästan på att köpa RR bara för att du ska få någon stackare att spela emot

haha, vem behöver RR när R6:Vegas kommer ut idag!
är det lunch snart så jag får gå o hämta det!

ska försöka våga få det signerat av folk man jobbar med som hade ett finger i det oxå
sen sälja det på ebay för 10kr mer än vad jag köpte det för! Bwahaha!

Inaktiv

Fan va najs det e va uppe till 04:00 och lira online enda problemet är när personer med kass uppkoppling får för sig att hosta.

Jo en annan nackdel är alla "heavy breathers" där ute.

P.S. Jag måsste fixa ett headset eller så så att jag kan snacka med alla najsa lirare =).


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Matelm jo jag såg att du var online och nötte som fan!

Jag håller med, heavy breathers...men jag tyckte det var lite lugnande hahaha, och så är det lite ballt oxå, först andas personen helt vanligt, sen börjar han andas snabbare, då vet man att han hittat fienden, då är de bara o se upp själv lite Alien radar över det..

avskyr verkligen att man inte får upp en lista med servers..
så om man vill spela seriöst utan heavy breathers eller lagg så kanske vi får dra igång något eget!

Inaktiv

Märke en sak att om man ha en tv som klarar 1080i men inte p och skall lira så blir det väldigt suddigt om man kör 1080i eftersom panelen inte klarar den upplösningen utan bara har typ 1300x ngt så det blir minder suddigt om man sätter ps3an på 720p så tvn slipper skala.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

man ska alltid köra i nativeupplösning vad ens tv har, att välja högre som änå inte märks är väll rätt onödigt imo.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jag vet men min tv stöder 1080i men panelen har inte den upplösningen jag skrev det för att om ps3an får ställa in själv sätter den det på 1080i och då bllir det väldigt suddigt om panelen inte kan visa det även om tvn stödjer det.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Köpte det idag, kommer att lira hela kvällen då jag är ledig imorgon!

Inaktiv

GZ


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Nicket på PSN är Evergrey om ni är sugna på att bli totalt piskade!

Medlem

Är det någon annan än jag som upplever att co-op är väldigt segt??

Inaktiv

förstår mig inte på hur man använder voice i spelet, så har inte testat co-op

annat än det man spelade på 360, vet inte om det kändes så segt..

1
Skriv svar