Dreams får drömska betyg, och är årets första kritikerälskling
förstår faktiskt inte dreams... jag vill inte spela ripoffs av kända spel som är gjort i en editor. Dom är jätteduktiga på media molecule. Men det är ju typ en minecraft saga.. en snodd idé dom dom tjänar pengar på. Kommer aldrig sponsra media molecule någonsin.
1# FZ Troll
förstår faktiskt inte dreams... Kommer aldrig sponsra media molecule någonsin.
Ok. Jag spelar inte Minecraft, för Tetris finns redan.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
förstår faktiskt inte dreams... jag vill inte spela ripoffs av kända spel som är gjort i en editor. Dom är jätteduktiga på media molecule. Men det är ju typ en minecraft saga.. en snodd idé dom dom tjänar pengar på. Kommer aldrig sponsra media molecule någonsin.
Allting är någon sorts rip off av något annat. Alla skjuta spel använder skjutvapen.
Eller alla fps någonstans efterliknar första doom. Dem har ammunition.
Ditt påstående upplever jag som väldigt galet.
Allting i samhället. Eller i spelvärlden bygger alltid på någons idé.
Så alla spel du har spelat. Bygger alltid på andras idéer.
Dessa spel. Vilket spel du än spelar har hämtat inspiration från ett annat spel.
förstår faktiskt inte dreams... jag vill inte spela ripoffs av kända spel som är gjort i en editor.
Vad gör du först när du vill lära dig spela ett instrument? Lär du dig först att spela en låt som redan finns för att få bättre förståelse för instrumentet? Eller börjar du med att komponera egna låtar före du ens rört ett instrument?
MPMG - MultiPlatform MasterGamer
Blir fränt på PC!
När släpps det till PC?
När släpps det till PC?
Tror det är PS4 exclusive, finns inte listat för några andra plattformar.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Tror det är PS4 exclusive, finns inte listat för några andra plattformar.
Mmmm... Exakt
Men hursomhelst. Någon sjuk människa har i alla fall återskapat klassiska ski free i dreams.
Här är även en snabbtitt på exempel som man kan skapa
Kul att det får fantastiska betyg. Personligen har jag dock aldrig varit sugen på det
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
Riktigt kul med bra betyg. Spelet och dess motor ser rent ut sagt drömsk ut.
Vet inte riktigt om jag har orken/tiden att själv skapa, men tycker det är roligt att ta del av andras kreativitet. Blir nog ett köp, gärna efter en prissänkning dock. Förmodligen väntar jag till PS5 och nya PS-VR.
Ännu en dag i paradiset.