Tom Holland om Uncharted-filmen: "Ett av de bästa manusen jag läst"

Robot
Tom Holland om Uncharted-filmen: "Ett av de bästa manusen jag läst"

Filmen äger rum innan spelen.

#uncharted


Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Är fortfarande väldigt tveksam till Marky Mark som Sully, men jag kan gott tänka mig Holland som en ung Nathan Drake.

Håller förväntningarna låga tills vidare.

Bonusklipp med de båda herrarna. Kul att de träffades så pass tidigt i Toms karriär:


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Redaktör
Ponny

@Gustav Höglund: Det där klippet gjorde mig ändå mer optimistisk än tidigare. Det säger kanske inte görmycket, men ändå!


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Skrivet av Gustav Höglund:

Är fortfarande väldigt tveksam till Marky Mark som Sully, men jag kan gott tänka mig Holland som en ung Nathan Drake.

Håller förväntningarna låga tills vidare.

Bonusklipp med de båda herrarna. Kul att de träffades så pass tidigt i Toms karriär:

https://youtu.be/OCbRQl12ADI

Tror det kan fungera oavsett då det är så tidigt i båda karaktärernas karriärer. Sen brasklapp på att 9/10 gånger suger filmer baserade på tv-spel.


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk

Hoppas fortfarande på en med Nathan Fillion i framtiden! Den där minigrejen den gjorde gav ju mersmak så det räckte och blev över!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Hoppas fortfarande på en med Nathan Fillion i framtiden! Den där minigrejen den gjorde gav ju mersmak så det räckte och blev över!

Absolut, den var riktigt bra!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Eftersom vi redan spelat Nathan Drake som typ 10 åring så blir detta spännande. Vi kommer få styra hans första steg från spjälsängen letande efter sin napp!

😉


signatur

Ultrazine

Medlem

Nathan moves a crate
Nathan climbs on crate
Nathan jumps from crate
Sully whines in a Jeep

GOAT


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem

Får hoppas han avslöjar manuset också

Och med tanke på att Nathan är yngre, innebär det också att Sully är yngre, något som kanske blir till båda skådespelarnas fördel.

Skribent
Skrivet av herrPuffy:

Får hoppas han avslöjar manuset också

Och med tanke på att Nathan är yngre, innebär det också att Sully är yngre, något som kanske blir till båda skådespelarnas fördel.

Tom kan aldrig hålla sig, så är väl en tidsfråga haha


signatur

"Writer and Fighter"

Sett till Tom Hollands karriär så är det kanske inte så svårt att höja manus-ribban?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Johlor:

Tom kan aldrig hålla sig, så är väl en tidsfråga haha

Haha precis vad jag tänker!

Medlem

Bästa manuset han läst, men han har väl bara varit med i Marvel-rullar?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av Tobias Solem:

Bästa manuset han läst, men han har väl bara varit med i Marvel-rullar?

The Impossible, Locke, Billy Elliot, In the Heart of the Sea, The Current War och The Lost City of Z för att nämna några andra.
Samt en del filmer som är under produktion just nu för i år och nästa år.

Skribent
Skrivet av Winzi:

The Impossible, Locke, Billy Elliot, In the Heart of the Sea, The Current War och The Lost City of Z för att nämna några andra.
Samt en del filmer som är under produktion just nu för i år och nästa år.

Billy Elliot måste vara musikalen va? För han var typ 4 bast när filmen släpptes.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skrivet av Mike Stranéus:

Billy Elliot måste vara musikalen va? För han var typ 4 bast när filmen släpptes.

Det är musikalen.


signatur

Viam inveniam aut faciam

1
Skriv svar