Värt att skaffa Playstation Now ?

Medlem
Värt att skaffa Playstation Now ?

Tycker om att prova nya spel hela tiden. Har funderat lite i banorna på om man skaffar PS Now och får en stabil tillgång till nya spel konstant.

Är det någon som har provat ? Och tycker ni det är värt det ?

Medlem

Jag har provat gratisperioden och kört en månad betalt.

Tycker det funkade galant för mig. Kör PS4 Pro med nätsladd.

Dock kände jag inte det var ett tillräckligt bra utbud för att fortsätta.

Jag ville mest köra Deadly Premonition och de andra spelen intresserade inte mig eller så hade jag redan kört dem.

Men tjänsten tycker jag gjorde vad den skulle.

Skägg.
10 Chambers

Bästa grejen är väl att köra PS4-exklusiva titlar på PC, typ God of War. Det är rätt ballt.


signatur
Medlem

Har funderat på att testa en gratisperiod för att dra igenom God of War och lite andra som inte finns på PC annars.

Medlem

Fungerar det bra att streama ? Annars har jag förstått det som att man kan tanka ner se flesta spelen.

Medlem

Som jag minns min gratismånad så streamades alla ps3 titlar, vilket inte funkade så smidigt som det borde. Med ps4 fick man välja ladda ner eller stream på alla titlar jag kollade på. Ville mest spela ps3 grejer så jag fortsatte inte med tjänsten.

Medlem

Rent tekniskt fungerade det bra för min del, dock störs jag ganska mycket av att det är 720p. Jag är inte heller riktigt förtjust i spelutbudet som både lägger till och tar bort stora titlar efter en begränsad tid på tjänsten. Definitivt värt att testa 7-dagars och se vad du tycker.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar