Se smockor i Fight Night Round 4

Robot
Medlem
Se smockor i Fight Night Round 4

Har spelat demot nu... gillar inte boxning i verkligheten... men det är på något sätt rätt underhållande... Lite roligare att spela mot AI:n för det blev mer "riktigt" boxning då, mot min polare så stod vi bara å slog på varandra tills rundan var slut... Det är svårt som f-n att träffa ordentligt med de analoga kontrollerna och jag är rätt säker på att i längden kommer det att slita ut dem ... Sedan att musiken hackar när man laddar spelet är ju bara komiskt... EA kan inte optimera...

Medlem

Haha kan hålla med om att den hackande musiken i load screenen är en riktigt miss men man får väl hoppas att dom får ordning på det tills spelet släpps. Underhållande får jag säga kändes bättre än 3an men mycket svårare att knocka moståndaren då det krävs mycket bättre timming och precision med kontringar osv.

Inaktiv

Jag klarade hela Fight Night Round 3 till xbox 360, extremt kul !
sen provade jag Fight Night Round 4 Demot, och det såg ut som ett jävla cartoon spel, blev djupt besviken, vill ha tillbak 3,an

Medlem

Älskade demot. Defenetivt köp.
Kan hålla med om att det är roligare mot AI, då det är närmast omöjligt att köra power punches på nån som bara jabbar.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Har spelat demot nu... gillar inte boxning i verkligheten... men det är på något sätt rätt underhållande... Lite roligare att spela mot AI:n för det blev mer "riktigt" boxning då, mot min polare så stod vi bara å slog på varandra tills rundan var slut... Det är svårt som f-n att träffa ordentligt med de analoga kontrollerna och jag är rätt säker på att i längden kommer det att slita ut dem ... Sedan att musiken hackar när man laddar spelet är ju bara komiskt... EA kan inte optimera...

Just det handlar inte direkt om att optimera...
Snarare att lite för mycket prioritet läggs på laddandet och för lite på musiken.

1
Skriv svar