Skådisar till The Last of Us?
Hm, kanske inte en casting som skulle få fansen av spelet att jubla men som säkert skulle kännas tryggt och logiskt för HBO...

Slänger in två högoddsare i form av Florence Pugh som Ellie och John Krasinski som Joel.
Två bra skådespelare som ”kan” överraska (kanske?)
John känns väl lite för ung för Joel eller?
Hm, kanske inte en casting som skulle få fansen av spelet att jubla men som säkert skulle kännas tryggt och logiskt för HBO...
https://www.nme.com/wp-content/uploads/2018/07/Game-Of-Throne...
Nej för bövelen.
The more I practice, the luckier I get.
Jäkligt bra förslag, tror faktiskt att han hade passat perfekt
Okej, vilka är era drömcastings till HBO-filmatiseringen (serietiseringen?) av Last of Us? Ett inlägg på Reddit föreslog Nikolaj Coster-Waldau och Kaitlyn Denver och det är verkligen ingen dum idé!
https://cdn.fz.se/artikel/fil/1420082?key=7efeb8734945868a309...
Där var det klart. Klockrena liknelser.
"High life on low budget"
John känns väl lite för ung för Joel eller?
Kommer inte ihåg hur gammal Joel var efter introt men skita ner honom som i ”a quiet place” så blir det nog bra
Missade denna tråd och råkade skriva i HBO får Last of us tråden istället :/ repostar här, hoppas det är ok:
Jag kom att tänka på Sadie Sink och Christian Bale.
Vet inte riktigt med Christian, fast han har väl bra range och skulle både kunna spela bra såsom karaktären var i början/introt av spelet och senare en mer bitter person.
Sadie tror jag med har bra range.
Kommer inte ihåg hur gammal Joel var efter introt men skita ner honom som i ”a quiet place” så blir det nog bra
Perhaps, tycker väl snarare han ser för snäll ut
Kaitlyn Denver vore klockren som Ellie. När det kommer till Joel så är det självklart John Hawkes som ska spela honom. (bl.a Teardrop i Winter's Bone, https://www.youtube.com/watch?v=MKOXXYSLQQg)
Fruktad film, sett den säkert 12 ggr. Så sjukt bra. Bara önskar att Debra fortsatt med en film till i det universumet (tear drop och hans bror, prolog eller kanske efter Winter's Bone eftersom tear drop vet...)
Andra bra filmer i samma stuk är ju frozen river och Wind river.
"High life on low budget"
Ser att Kaitlyn Denver fyller 26 senare i år. Det går bort. Förhoppningsvis castas en ung och duktig skådespelerska i rätt ålderskategori.
Hugh Jackman hade utan tvekan varit perfekt som Joel, men frågan där är om han inte är för stor för rollen?
Vi får se, det blir spännande.
Edit: Sadie Sink hade kunnat göra det bra.
Kevin Hart som Ellie och Dwayne The Rock Johnson som Joel.
Om det tyckets att tom holland skulle spela Nathan drake så varför inte Adam driver som Joel
och milla jovovich som Ellie. Jag menar milla jovovich må ju vara van nu efter Resident evil och Monster hunter.
andra skådisar some Joel
Chriss pratt
Chris Hemsworth
Ryan Gosling
Ryan Reynolds
Matt Damon
Andra skådisar som Ellie.
Mila Kunis
Emma Watson
Jennifer Lawrence
Emma Stone
Skämt o sido. Men jag skulle nästan vilja säga Gary Oldman skulle nog kunna passa som Joel och kanske Jodelle Ferland som Ellie.
Eller Tom hiddleston och fan det står stilla det är svårt och komma på bra kvinligga skådisar som inte är allt för gammal för o spela Ellie jag menar hon ska väll vara runt tonåren så.
Haha nej, preppat steroider efter svampkolonin tog över!?
Haha nej, preppat steroider efter svampkolonin tog över!?
Ja, enda sättet att överleva.
Tog bilden på skoj, tror ändå inte han ska gå utan tröja i serien..
Gary Busey och Gary Busey
Första förslaget jag gillar
GAHAHA
Ser att Kaitlyn Denver fyller 26 senare i år. Det går bort. Förhoppningsvis castas en ung och duktig skådespelerska i rätt ålderskategori.
Hugh Jackman hade utan tvekan varit perfekt som Joel, men frågan där är om han inte är för stor för rollen?
Vi får se, det blir spännande.
Edit: Sadie Sink hade kunnat göra det bra.
Hon spelade betydligt yngre än sin riktiga ålder i Unbelievable på ett övertygande sätt, men förstår vad du menar.
Gary Busey och Gary Busey
Haha!
Dagens FF-lag är ju givet!
Så vackert!