Recension – Overpass

Robot
Recension – Overpass

Så mycket potential, så långtifrån färdigt.

#overpass


Medlem

Synd. Lera är kul annars.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Synd. Lera är kul annars.

Exakt. Gick in på YouTube o började kolla på "Hill Climb Motorcross" när jag läste detta. Riktigt spännande.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Orkade inte riktigt läsa hela men finns det inte att ladda ner sånt här till Mudrunner.
Vill minnas jag såg klipp anor och rockclimber fordon i workshopen.
För övrigt ett bra spel som jag spelat mycket på senaste


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Zidious G:

Synd. Lera är kul annars.

Instämmer.

Såg i alla fall en annan Epic-exklusiv titel, Snowrunner, är på G i april. Får sätta mitt hopp till det (inte direkt samma typ av spel dock, mer som Spintires). Föregångaren, Mudrunner, vältrade sig ju i just lera, medan det nya utöver lera även vältrar sig i... gissa.

Medlem

Spelet har en del nice grejer. Men håller med om att det har en del issues.
Ser ändå potential till en schysst uppföljare.

Redaktör
Skrivet av Tarmböld:

Spelet har en del nice grejer. Men håller med om att det har en del issues.
Ser ändå potential till en schysst uppföljare.

Ja, det är så jäkla synd, ett spel man gladeligen hade tagit ett par lopp i med lämplig kompis och dryck en helg. Basic-grejer som kamera måste man liksom få till. En hel del borde gå att ordna om utvecklarna har tid och resurser, men då måste de ju också få ut den infon så att folk som avstått köp får veta det. Svårt. Och som sagt synd.


signatur
Medlem

Kan varmt rekommendera Beam NG till alla som vill åka digital bil


signatur
Medlem

Hmm, detta spelet är exklusivt till Epic i ett år. Det låter typ som ett bra beslut efter att ha sett betyget här. Då har man ett år på sig att fixa alla problem och sedan få ut det på steam.

Finns ett musikspel på Steam som heter overpass redan dock, hoppas inte folk blandar ihop dessa

https://store.steampowered.com/app/970840/OVERPASS/
https://store.steampowered.com/app/773740/Overpass/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent

Trist att det inte levde upp till potentialen. Den gamla trotjänaren Off-Road Drive får nog lov att leverera några år till i väntan på en värdig ersättare.

1
Skriv svar