Half-Life: Alyx – förladdning på fredag, releasetiderna spikade
Sjukt taggad. Det är lite bistert att det släpps på en måndag, men det blir kul ändå.
Då har vi Doom att slakta igenom på helgen!
Så sent!! vill ju börja spela direkt jag vaknar
Man nästan hoppas jobbet blir inställt nästa vecka
Hoppas ni som beställt headsets och inte har nå gammalt hinner få intid
Undra ens hur man resonerar när man väljer att släppa ett spel på en måndag?
många är ju lediga nu pga corona viruset... spela roll
Dom ville "jävlas" och kanske inte hann släppa den 3e eller 13e så det fick bli 23e
HL3 CoNfIRmEd!!!
Kommer bli epic. Lite surt att det är måndag men men.
Jag tror och hoppas på goty kandidat
My kräkhink is ready!
Jag hämtar ett par Oculus från karantänkontoret i kväll, då är vi redo att testa Alyx med cirka fyra VR-headsets. Blir kul detta!
Blir det teleport eller smooth, det låter som teleport.
Eloge till Valve som gör spelet spelbart för alla, det kan man inte säga om tex Boneworks som många verkar vilja spela men inte klarar av. Men jag tror "träning i små doser" löser problemet
Eloge till Valve som gör spelet spelbart för alla, det kan man inte säga om tex Boneworks som många verkar vilja spela men inte klarar av. Men jag tror "träning i små doser" löser problemet
Jag lär testa allt, men helst smooth. Och japp, om Alyx är Valve-bra är det precis vad VR behövt sen release för att nå fler. Jag har fortfarande svårt att tro att det kommer slå brett, men Quest visar att potentialen finns. PSVR2, kanske...
Vi som jobbar helger tackar.
Förladdat, nu bara vänta in måndagen
Detta kommer bli episkt.
Jag la in en beställning på Index när det dök upp igen, men inget har hänt sedan dess, inte så konstigt kanske med tanke på vad som händer i världen. Hoppas ni får en trevlig upplevelse.
Nåja. Tillgängligt för alla med en modern speldator och vr-hjälm iaf 😂
Tacka spelgudarna att man är ledig till onsdag 🙏🏻 Längesen man var så här barnsligt taggad på ett nytt spel ska jag säga.
Funderar på att ta ledigt på tisdag...
When the going gets tough, the tough hide under the table!
- Blackadder
Gör det! Helt ärligt, det är inte varje dag man får ett nytt Half-Life eller hur?
Kommer inte köra då jag inte har nått VR och är inte så värst intresserad heller. Dock hoppas jag på att spelet blir grymt bra för er som har VR.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Jag lär testa allt, men helst smooth. Och japp, om Alyx är Valve-bra är det precis vad VR behövt sen release för att nå fler. Jag har fortfarande svårt att tro att det kommer slå brett, men Quest visar att potentialen finns. PSVR2, kanske...
Vad är svårt att tro? Det ÄR framtiden. Punkt.
Tips om du blir åksjuk: kör smooth och när du rör dig gör samma sak med din kropp på plats (trampa med fötterna och veva armarna). Det ökar inlevelsen men kan också hjälpa med åksjuka. Själv slutade jag vara åksjuk runt 2015.
Gör det! Helt ärligt, det är inte varje dag man får ett nytt Half-Life eller hur?
Hoppas ingen jäkel bokar in möte på tisdag bara!
When the going gets tough, the tough hide under the table!
- Blackadder
Gör det för bövelen så du hinner spela spelet innan alla spoilers läcker ut på nätet!
Vad är svårt att tro? Det ÄR framtiden. Punkt.
Tips om du blir åksjuk: kör smooth och när du rör dig gör samma sak med din kropp på plats (trampa med fötterna och veva armarna). Det ökar inlevelsen men kan också hjälpa med åksjuka. Själv slutade jag vara åksjuk runt 2015.
Är inte orolig för åksjuka.
Jag tror VR blir en mindre grej än t ex konsoler, för det kräver mer av användaren och är relativt dyrt. Fast Quest är ju fenomenalt smidig, så jag kanske har fel.