Mest efterlängtade spelsläppet april 2020

Medlem

Svårt att greppa att Bannerlord faktiskt släpps imorgon och att man själv kommer få spela det, efter nästan ett decennium av längtan. 😊


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Kyrre:

FF7 remake lär bli häftigt. Men väntar nog tills Steam release + alla episoder är släppta. Ser även fram emot C&C Remake och Empire of Sin men det är väl lite senare i år.

Då får du nog dessvärre vänta i 10 år till drygt, ett decennium. Det kommer inte gå fortare för dem att trycka ut hela FFVII storyn i episoder då ett spel i den här storleken tar flera år att utveckla.

Medlem

None of the above. I april ser jag mest fram mot Sakura Taisen.

Inaktiv

April inte mycket att hänga i granen. Unnar förstås de som ser fram emot RE och FF men resten såg ju bedrövligt ut

Medlem

FF7 årets spel!

Medlem
Medlem

Släpps inte Last of us 2 i april? Om än på typ sista datumet men ändå? Eller var det maj som gäller för det kanske?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

April inte mycket att hänga i granen. Unnar förstås de som ser fram emot RE och FF men resten såg ju bedrövligt ut

Gears Tactics ser dock riktigt najs ut, om man gillar Xcom-liknande spel dvs.

Skrivet av SunShine:

Släpps inte Last of us 2 i april? Om än på typ sista datumet men ändå? Eller var det maj som gäller för det kanske?

29 maj är det som gäller.

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Gears Tactics ser dock riktigt najs ut, om man gillar Xcom-liknande spel dvs.

29 maj är det som gäller.

Den missa jag helt, kan tänka mig att det finns en del intressenter där också, även om jag själv inte tillhör den gruppen. Är dock nyfiken på xcomspel och planerar spela Mutant Year Zero

Medlem

@Jonny Myrén: Ja just d. Det blev framskjutet en månad ja. Har jag helt glömt av haha
Hmm då kanske man ska se över vad man ska spela nu i April trots allt


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Skulle garanterat lagt min röst på FF 7 om dom inte förstört combat systemet och slaktat det i episoder.
Dom kunde ju lagt till valet att ha turnbased för dom som gillar dom gamla spelen

Testpilot
Skrivet av Superknasen:

Skulle garanterat lagt min röst på FF 7 om dom inte förstört combat systemet och slaktat det i episoder.
Dom kunde ju lagt till valet att ha turnbased för dom som gillar dom gamla spelen

Det finns ett snarlikt sådant läge i spelet.

Skribent

Har lagt till Cloudpunk (hur kunde jag missa det?).

12
Skriv svar