Closed Beta Minecraft Dungeons

Medlem
Closed Beta Minecraft Dungeons

Jag fick ett mail om den stängda betan för minecraft dungeons i morse, och antar kanske att fler fått detta?
Tänkte höra om de som fått de, förstår hur man får ner spelet ? Man ska följa en länk på mailen men då kommer man till hemsidan där man ska skriva upp sig för att man ska vara intresserad av betan, men inte mer.

Nån som har en lösning ?

Medlem

Jag har inte fått något mail, men minns däremot att jag skrev upp mig för beta access en gång i tiden. Så jag gick in på hemsidan, loggade in, sen kunde jag skriva upp mig som intresserad utav alfa/beta versioner (vilket jag redan gjort för längesedan men det kom upp igen), och efter det kom jag in på nedladdningssidan som även erbjuder att dela med sig 3 invites till kompisar. Kanske inte exakt samma situation som dig, men prövade du att skriva upp dig som intresserad igen? Kanske kommer in på nedladdningssidan då.

Medlem
Skrivet av Djavulen:

Jag har inte fått något mail, men minns däremot att jag skrev upp mig för beta access en gång i tiden. Så jag gick in på hemsidan, loggade in, sen kunde jag skriva upp mig som intresserad utav alfa/beta versioner (vilket jag redan gjort för längesedan men det kom upp igen), och efter det kom jag in på nedladdningssidan som även erbjuder att dela med sig 3 invites till kompisar. Kanske inte exakt samma situation som dig, men prövade du att skriva upp dig som intresserad igen? Kanske kommer in på nedladdningssidan då.

Japp jag tänkte att jag skriver in mig där igen... Men funkade ej, men kanske får testa med en annan webbläsare, ibland kan problemen vara så små

Medlem
Skrivet av Djavulen:

Jag har inte fått något mail, men minns däremot att jag skrev upp mig för beta access en gång i tiden. Så jag gick in på hemsidan, loggade in, sen kunde jag skriva upp mig som intresserad utav alfa/beta versioner (vilket jag redan gjort för längesedan men det kom upp igen), och efter det kom jag in på nedladdningssidan som även erbjuder att dela med sig 3 invites till kompisar. Kanske inte exakt samma situation som dig, men prövade du att skriva upp dig som intresserad igen? Kanske kommer in på nedladdningssidan då.

Testade precis på telefonen o då gick det.. Hrm, får kolla upp de på datorn lite senare igen!

Medlem

Hojta till om det är någon som vill ha beta kod, jag har två stycken övers.

Medlem
Skrivet av friflygare:

Hojta till om det är någon som vill ha beta kod, jag har två stycken övers.

Intresserad om du fortfarande har en kod kvar.

Medlem

@Gneiss: Skickat den via PM, har en kod kvar.

Medlem
Skrivet av friflygare:

@Gneiss: Skickat den via PM, har en kod kvar.

Jag har ännu inte fått något mail, så jag tar gärna koden

Medlem

Hej, jag tar gärna en kod om någon har en över. Skrev upp mig men jag har otur som vanligt.)

1
Skriv svar