Bästa spelsläppet maj 2020?
Minecraft Dungeons! Ser faktiskt väldigt mysigt ut.
Ja visst gör det. Och kul med ett Diablo-liknande spel man kan lira med yngre spelare utan att få dåligt samvete.
Inga nya inköp för min del i maj.
Men det är bra. Det ger mig lite tid att spela Detroit: Become Human (spännande) och The Witcher III (så bra), som jag nu startat om på min Xbox One X.
Vilken seg månad. Inga feta släpp överhuvudtaget.
Maneater kan vara lite kul att köra online med polarna eventuellt men det är allt.
Får hoppa juni levererar något bra!
Juni har i alla fall The Last of Us Part II. Om det blir bra eller inte återstår att se. Min hype har sjunkit betänkligt på sistone, men jag hoppas att jag lyckas undvika spoilers fram till det släpps i alla fall.
Ja visst gör det. Och kul med ett Diablo-liknande spel man kan lira med yngre spelare utan att få dåligt samvete.
Ja, perfekt inkörsport till tyngre grejer senare. Det skall börjas i tid!
Jump in.
Ja, perfekt inkörsport till tyngre grejer senare. Det skall börjas i tid!
"Det började med Minecraft Dungeons va, och inom ett år LAN:ade jag Diablo 2 med personer jag bara känt i några timmar. När jag började mecka med ett eget action-RPG i Unity grep familjen in och skickade mig till ett behandlingshem på Svalbard."
@Jonny Myrén: I, Dracula: Genesis ohotad på indie fronten denna månad i allafall
@Jonny Myrén: I, Dracula: Genesis ohotad på indie fronten denna månad i allafall
Damn, snacka om läckra cutscenes.
Du får vänta till Juni-tråden!
Kommer ju 29e maj men det är inte mycket kvar av månaden då.
Kommer ju 29e maj men det är inte mycket kvar av månaden då.
Ber om ursäkt om du var taggad på spelet, men The Last of Us 2 kommer 19 Juni.