Ge Geralt en korpulent pappakropp i The Witcher 3

Robot
Ge Geralt en korpulent pappakropp i The Witcher 3

Äntligen en mod som gör att redaktionen kan knyta an till Geralt ordentligt.

#modifikationer, #the-witcher-3

Medlem
Medlem

Perfekt, kanske dags att ta sig an The Witcher 3 igen då man kan känna sig mer connected till protagonisten.
Chipstuttar och hängbuk, kan inte bli bättre!

Medlem

Kan äntligen relatera till min karaktär. Tack!

Geeks Gaming

Så länge spelmodden är lättare att avinstallera än IRL-modden så ser det kul ut

Medlem

Har spelet på ps4, slutade på grund av laddningstider. Köpte det på steam, slutade för jag orkar inte lära mig så mycket. Verkar som man måste läsa texter o blanda blommor för att övervinna boss fighter. Känns komplicerat.

Medlem

haha, han blev ju jättevacker

| Asus Zenith II Extreme | 3960x | DDR4 32GB@3600 | 2080ti Strix | Corsair AX1600i | O11 Dynamic XL |
| 970 EVO Plus 500GB | 970 EVO Plus 2TB | G915 / G Pro Wireless | C49RG90 | Valve Index |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | Schiit Jotunheim | Shure SE846 | PS4 Pro | Xbox One X | Nintendo Switch |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem
Skrivet av Najkan:

Har spelet på ps4, slutade på grund av laddningstider. Köpte det på steam, slutade för jag orkar inte lära mig så mycket. Verkar som man måste läsa texter o blanda blommor för att övervinna boss fighter. Känns komplicerat.

Ja, det kan kännas överväldigande med blommor och sånt, men du kan strunta i dem för de mesta.

Blommor blir bara intressanta när du hittar något recept som BAM ger dig, en potion som återställer hälsa. eller en olja som ger dig >20-30% mer attackpower mot någon best, så bry dig bara om att slänga ett öga på recepten, nån gång då och då. Har du över 20 blommor av nån sort, sälj överskottet.

Det finns tre bra vad faan
- Vad faan är planen för idag?
- Vad faan är jag har skjutit upp som behöver bli gjort!?
- Vad faan, nu skriver jag en checklista för dagen!

Medlem
Skrivet av Najkan:

Blanda blommor behövs inte, vill jag påstå. I stort sett allt kan övervinnas genom att göra kullerbyttor. Det var i varje fall så jag klarade spelet (på hard). Rulla, slå, rulla, slå. Inte vackert, men alltid en väg framåt (eller, åt sidan, snarare). Förutom när man ska boxas. Då får jag alltid däng xD

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Kul, men texturerna var ju lågupplösta som satan? Verkar inte hänga med till ansiktet heller, förtar ju känslan!

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem

Tack Boys, någongång ska jag ge spelet en ärlig chans!

Medlem
Medlem

Haha fan vad vidrigt.

Medlem

Just no! Hahaha

Medlem

Bra att nån står upp mot det snedvridna manliga idealet

Medlem

@Najkan: Det behövs bara dekokter om man har bråttom eller kör på svårare svårhetsgrader.
Ge spelet ett nytt försök och stressa inte för då missar du massor trevligheter.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Håller med, vilket extremt krångligt och drygt spel. Först i andra expansionen förstod jag att man kunde använda mutagens för att göra sig själv bättre.

Medlem
Medlem

Härligt. Geralt vägrar att ta på sig tighta kläder och ligga på vägarna som en idiot med cykel. Tar medelålderskrisen som en man.

Medlem

Men för att likna en "riktig man" så måste han kolla ut så det inte är för mörkt, kallt, varmt, svärdet är för tungt så att han gör det imorgon istället. Då inser han att Youtube finns och väljer att se på en som spelar The Witcher 3 istället.

1
Skriv svar