Skybound dödar ryktena om en femte The Walking Dead-säsong: "Inga planer"

Robot
Skybound dödar ryktena om en femte The Walking Dead-säsong: "Inga planer"
Moderator | Testpilot

Tyckte faktiskt det föll efter första säsongen. De hade väldigt intressanta planer med del två som inte blev av, och jag gillade inte det spelet i slutändan alls. Även fast serien aldrig varit lik gamla äventyrsspel så var del tre ännu mer film/tv-serie än tidigare.

Sista delen är okej och det är skönt om inte annat att få ett avslut, men det är nog bara första säsongen jag skulle hålla högt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tråkigt, men bättre inget spel alls än en halvhjärtad satsning.

Varit nöjd med de säsonger som vi fått hittills och ser sjukt fram emot Wolf Among Us 2 istället.

Medlem

Plågsamt sämre säsong efter säsong. Tråkigt såklart, men så är det. Det räcker.

Edit: Plågsamt va kanske att ta i, men blev ju besviken säsong efter säsong även om jag faktiskt gillade samtliga

Medlem
Skrivet av B-itta:

Tråkigt, men bättre inget spel alls än en halvhjärtad satsning.

Varit nöjd med de säsonger som vi fått hittills och ser sjukt fram emot Wolf Among Us 2 istället.

The Wolf Among Us skulle vara riktigt trevligt. Slår The Walking Dead på fingrarna alla dagar i veckan.

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

Plågsamt sämre säsong efter säsong. Tråkigt såklart, men så är det. Det räcker.

Edit: Plågsamt va kanske att ta i, men blev ju besviken säsong efter säsong även om jag faktiskt gillade samtliga

Skulle nog säga plågsamt också. Blev bara sämre och sämre..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Sälj rättigheterna till Ubisoft så får vi 13 uppföljare innan året är slut.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tyckte faktiskt det föll efter första säsongen. De hade väldigt intressanta planer med del två som inte blev av, och jag gillade inte det spelet i slutändan alls. Även fast serien aldrig varit lik gamla äventyrsspel så var del tre ännu mer film/tv-serie än tidigare.

Sista delen är okej och det är skönt om inte annat att få ett avslut, men det är nog bara första säsongen jag skulle hålla högt.

Det som var mest synd i mitt tycke var att valen spelade mindre och mindre roll ju längre serien pågick, detta var också något som jag reagerade över i Telltales andra spelserier. På slutet var det verkligen som du säger, mer film eller tv-serie över spelen, mindre interaktion och valen spelade mindre roll. Jag misstänker att det i slutet blev mer kvantitet över kvalitet över deras produkter.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar