Spelarna flockas återigen till Total War: Warhammer II

Medlem

Tror också en anledning är att youtubare Mandaloregaming gjorde en lång recension på Total warhammer 2 och även en video på den nya DLC.Båda videon har fått stor uppmärksamhet.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Cav_swe:

ME lessnar man fort på särskilt som elf, chaos spawnar våg efter våg precis bredvid där man börjar och då med 6-7 armér, har även hänt att de spawnat varannan runda så att man varit tvungen att möta 13-14 st armér samtidigt. Att de inte fixat detta ännu..

Vilken alv? Finns high, dark och wood och sedan inom high finns det 3 olika startområden... Jag har aldrig lidit av problemet du pratar om.


signatur

I drank what?

Medlem

Okej jag är sugen.
Hur börjar jag spela detta? Vilket köper jag först? Kan man börja med 2an för att sedan lägga till 1an?

Medlem

Skulle vilja ha haft TW:40K


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av employed:

Okej jag är sugen.
Hur börjar jag spela detta? Vilket köper jag först? Kan man börja med 2an för att sedan lägga till 1an?

Ja absolut! Jag köpte tvåan först och spelade lite kampanjer. Köpte 1an ett tag senare endast för Mortal empires delen. Kan starkt rekommendera!

Medlem
Kolla runt lite och fundera över vilka lag som lockar
Skrivet av employed:

Okej jag är sugen.
Hur börjar jag spela detta? Vilket köper jag först? Kan man börja med 2an för att sedan lägga till 1an?

Ettan utspelar sig i öst.
Empire, dvärgar, vamprie counts,Orks n Goblins inge bla.
Lite. Osäker på vilka raser som var DLC. Men finns även Chaos, Norsca, Woodelves, Brettonia.

Tvån utspelar sig. Mer i väst.
HIGH oxh darkelves. Slaven. Lizardsmen. Har inte tvåan så osäker på DLC raser.

Spelen är fristående
Bägge funkar som start som jag förstått

Medlem

Som sagt har dom fixat Doom stacks som man precis dödat återuppstår efter någon runda. Samt andra random doomstacks som kommer från ingenstans ?

Obe
Medlem

Har lagt ner hundratals timmar i detta spel och lyckas alltid återvända för ännu en kampanj, Grymt nycket valuta för pengarna

12
Skriv svar