Nej, Ubisoft försöker inte sno dina videos med sitt nya användaravtal

Robot
Nej, Ubisoft försöker inte sno dina videos med sitt nya användaravtal
Medlem

Jag tycker det är en ganska stor skillnad mellan

"..godkänner Ubisoft som ensam ägare till alla rättigheter..."

och

"...we only request a right to display it; the creator is still the sole owner."

Om det nu var det sistnämnda som dom verkligen menar, så måste dom bli tydligare än texten i det förstnämnda.

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

Chefredaktör
Skrivet av conthox:

Jag tycker det är en ganska stor skillnad mellan

"..godkänner Ubisoft som ensam ägare till alla rättigheter..."

och

"...we only request a right to display it; the creator is still the sole owner."

Om det nu var det sistnämnda som dom verkligen menar, så måste dom bli tydligare än texten i det förstnämnda.

Verkligen

Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

eld
Medlem

"Nej men tänk inte på det där som står i kontraktet, det är ändå inte så viktigt!"

Medlem

Kan lova att om det går vidare till rätten så är Ubisoft 100% ägare till det du har skapat. gg no re

Medlem

Kan rekommendera att spana in dessa två videos om man är intresserad av att veta mer.

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem

Hähä, Ubisoft trodde ingen skulle läsa ju

Medlem
Skrivet av nils45:

Hähä, Ubisoft trodde ingen skulle läsa ju

Haha ah precis!

"Åh shit! Nån läste användaravtalet!"

sup.

1
Skriv svar