Dayz(standalone) server

Medlem
Dayz(standalone) server

Tjenis

Jag blev lite sugen på att börja spela Dayz igen. Jag tänkte höra om någon kunde tipsa om en bra server?

Jag vet inte riktigt hur det ligger till
med moddar osv.. Men det skulle vara trevligt att spela på en server med lite mer loot, att man inte behöver äta och dricka stup i kvarten och att det är pvp.

Enbart förstaperson är givet

//Samuel

Farornas Konung

Jag spelar mycket DayZ standalone. Ladda ner DZSA Launcher (bara att goggla).
Där kan du söka på lite allt möjligt, den installerar alla moddar du behöver automatiskt.

Vilka servrar är svårare dock då jag nästan bara spelar på servrar som är extra svåra att överleva. Tyvärr är också nästan alla moddade servrar tredjepersons.
Brukar ofta stå i server beskrivning om det finns extra käk osv...

Lycka till.

Medlem
Skrivet av Sompe:

Tjenis

Jag blev lite sugen på att börja spela Dayz igen. Jag tänkte höra om någon kunde tipsa om en bra server?

Jag vet inte riktigt hur det ligger till
med moddar osv.. Men det skulle vara trevligt att spela på en server med lite mer loot, att man inte behöver äta och dricka stup i kvarten och att det är pvp.

Enbart förstaperson är givet

//Samuel

Silent combat har schyssta servrar. Längesen jag spelade nu men deras SC3 var min go to senast. Man kan bygga baser, köpa/sälja vapen,utrustning,mat,first aid osv i safezones. Man kan också skapa teams,typ. Man kan göra så man ser sina polare på kartan och lättare kan hitta varandra.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av JonseredRocks:

Jag spelar mycket DayZ standalone. Ladda ner DZSA Launcher (bara att goggla).
Där kan du söka på lite allt möjligt, den installerar alla moddar du behöver automatiskt.

Vilka servrar är svårare dock då jag nästan bara spelar på servrar som är extra svåra att överleva. Tyvärr är också nästan alla moddade servrar tredjepersons.
Brukar ofta stå i server beskrivning om det finns extra käk osv...

Lycka till.

Tackar! Får slänga ett getöga på den launchern. Smidigt att den installerar det man behöver:)

Medlem
Skrivet av Aesoprock:

Silent combat har schyssta servrar. Längesen jag spelade nu men deras SC3 var min go to senast. Man kan bygga baser, köpa/sälja vapen,utrustning,mat,first aid osv i safezones. Man kan också skapa teams,typ. Man kan göra så man ser sina polare på kartan och lättare kan hitta varandra.

Tackar! Får kika på det:)

Medlem

Fler tips på fina servrar?


signatur

- pixelfantast

Medlem

Inget tips på servrar, men vi är ett gäng (mestadels svenskar och britter) på runt 30 år som lirar då och då i omgångar. Just nu har vi ingen egen server då Dayz Expansion buggar något extremt. Inga regler egentligen förutom att exploits osv inte tolereras.

Joina om ni vill: https://discord.gg/b8QSxm

1
Skriv svar