Vill ni ha en till coh uppföljare??

Medlem
Vill ni ha en till coh uppföljare??

Vad ska den handla om?

Inaktiv

Jag har inte spelat så mycket CoH men Stilla Havet låter som en hit.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

Östfronten utan tvekan. Den största och mest brutala fronten utav alla. Plus att ryska vapen är kärlek. Skönt att slippa jänkarna för en gångs skull också.

Inaktiv

Jag vill inte ha en uppföljare, jag vill ha en expansion!

Men dagens CoH är rätt begränsat för stilla havet, så därför tror jag det skulle passa bäst i en kommande uppfökljare.


signatur
Medlem

Man kan ju hoppas att det kommer flera uppföljare/expansioner

Inaktiv

Jag vill INTE ha ett om det var som det första... Väldigt väldigt dåligt spel

Medlem
Skrivet av nightboy42:

Jag vill INTE ha ett om det var som det första... Väldigt väldigt dåligt spel

Vad pratar du om? CoH är fan det bästa ww2 strategin som finns!

Medlem

Jag tror att stilla havet inte är en omöjlighet...afrika har man sett så mycket (codename panzers phase two mfl) och skandinavien är väl inte så stor scen precis...WWI låter kul, framförallt finns det väldigt få spel som utspelar sig på den tiden.

Det hade varit kul med en som hade haft lite mer varation...kanske att man kör lite i stilla havet, lite i afrika och lite i skandinavien. Problemet med det är väl att det blir väldigt spritt...poängen med att ha en plats är att man kan göra den bättre.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av -vesslan-:
Skrivet av nightboy42:

Jag vill INTE ha ett om det var som det första... Väldigt väldigt dåligt spel

Vad pratar du om? CoH är fan det bästa ww2 strategin som finns!

Jag menar förståss första expansionen. Värdelöst. Själva spelet är underbart men expansionen kan skippas

Medlem

Varför är det så många som röstar på ett stilla havet-scenario? Sålänge CoH är ett landbaserat RTS så anser jag inte att en front så dominerad av vatten och luftstrider skulle passa särskilt bra. Östfronten är ju tveklöst den största och mest episka fronten utav alla. Både tyskarna och ryssarna pumpade så gott som alla sina resurser i denna front, och det är verkligen ingen brist på massivt pansar eller artilleri som är några av de roligaste bitarna i CoH. Trots det är den kraftigt underrepresenterad. Säkerligen pga bristen på jänkare..

1
Skriv svar