Xbox Game Pass Juli - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass Juli - Part 1

Dags för lite nya spel till Xbox Game Pass! Första vändan för månaden innehåller fyra spel av lite blandad kompott; fighting med Soulcalibur VI, konsolrelease av CrossCode, sportspel med OOTP Baseball 21 och cosmetic storefront med Fallout 76 !

Nya titlar:

Soulcalibur VI (1 juli, konsol)

Out of the Park Baseball 21 (1 juli, PC)

CrossCode (9 juli, konsol)

Fallout 76 (9 juli, konsol+PC)

Som vanligt så lämnar också några spel tjänsten, för den här gången: Blazing Chrome, Dead Rising 4, Timespinner, Unavowed, MGSV, Undertale.

Xbox Game Pass

#xbox #pc #xbox-game-pass #nyhetstips


signatur

Jump in.

Medlem

Säger bara en sak, gamepass är riktigt bra!
Klart Slut

Medlem
Skrivet av AmfYoYo77:

Säger bara en sak, gamepass är riktigt bra!
Klart Slut

Håller med.... fast detta va iofs inga spel som intresserade mig.

Medlem

Nja, detta var inga kioskvältare direkt. Låter mitt abonnemang vara inaktiverat några månader till verkar det som.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Kontroversiellt tyckande: Jag hade fruktansvärt kul med Fallout 76 med mina vänner. Jag avskydde Fallout 4 med dess fokus på action istället för RPG.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Håller med.... fast detta va iofs inga spel som intresserade mig.

Håller med också, även om jag inte använder pass hela tiden. Så får det ligga igång iaf, trevligt och sponsra MS med lite dollars så dom kan få in bra spel där. Har nog redan spelat av några år av pass igenom att inte köpa vissa spel

Ambassadör
Xbox
Skrivet av sk4sure:

Kontroversiellt tyckande: Jag hade fruktansvärt kul med Fallout 76 med mina vänner. Jag avskydde Fallout 4 med dess fokus på action istället för RPG.

Det är ju det som är huvudsaken, att man har kul! Bethesda verkar ju ha jobbat på stenhårt med att förbättra spelet hela tiden, Wastelanders ska ju vara ganska trevligt. Nu får många chansen att bilda sig en egen uppfattning i alla fall.


signatur

Jump in.

Medlem

Får så mycket jag inte skulle testa annars. Senast var My Friends Pedro. Skulle aldrig köpa men nu kan jag testa. Bra blandning av olika spel, små som stora. Tycker d e 👍
Nu ska vi se vad Fallout 76 går för

Medlem

Eh jag ser också Cruseder king 3 på Xbox game pass PC atm, doch kan du inte ladda ner eller spela den. Men att den finns där sweeet!

En annan topic men endå


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Blessus:

Eh jag ser också Cruseder king 3 på Xbox game pass PC atm, doch kan du inte ladda ner eller spela den. Men att den finns där sweeet!

En annan topic men endå

Japp, det kommer direkt till Xbox Game Pass på release!

källa


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Japp, det kommer direkt till Xbox Game Pass på release!

källa

sweet! game pass är sannerligen än så länge hög toppad för pris å spel som finns


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

jbx
Medlem

Testade Fallout76 vid releasen, det var inget vidare då, tänker dock ge det en chans till nu.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Om man tycker om ett spel, kan man då köpa det och behålla det? Surt om man inte är klar med ett spel och så försvinner det helt plötsligt.

Samma fråga kring PS Now.

Medlem
Skrivet av konsum:

Om man tycker om ett spel, kan man då köpa det och behålla det? Surt om man inte är klar med ett spel och så försvinner det helt plötsligt.

Samma fråga kring PS Now.

På xbox game pass får du 20% rabatt på spelet om du köper det innan det lämmnar tjänsten.

PS now har jag dock ingen aning om.

Medlem
Skrivet av konsum:

Om man tycker om ett spel, kan man då köpa det och behålla det? Surt om man inte är klar med ett spel och så försvinner det helt plötsligt.

Samma fråga kring PS Now.

På Games Pass är man väldigt noga med att vara tydliga med när spel försvinner. De säger alltid till 30-dagar före spelet är borta, så man har nästan alltid gott om tid. Och man får alltid ett bra erbjudande för köp!

Medlem

Riktigt otydligt vad som finns på Game Pass PC, hade inte en aning att MGSV fanns på gamepass, men så verkar det bara vara på konsol.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Vercadi:

Riktigt otydligt vad som finns på Game Pass PC, hade inte en aning att MGSV fanns på gamepass, men så verkar det bara vara på konsol.

Här finns alla PC-spel listade! Går att filtrera som man vill.


signatur

Jump in.

Skribent

Kul med Crusader Kings, ska också testa Fallout. Lite nyfiken trots allt.

Sen borde alla spela Children of Morta, jäklar vad jag knarkar det spelet just nu. Helt fantastiskt. Diablo korsat med Rouge Like och dessutom trevlig story.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar